Matlust iFokus

Matlust

Etikett: utanför-ämnet
Läst 972 ggr
pjuck
0

Snart alla hjärtans!

Vad tänker Du bjuda din käresta på?

Jag har bestämt att det bli middag på en mysig krog i hamnen, har varit ute i god tid och beställt bordsplats. Skönt att kunna välja själv vad man är sugen på. (får bara hoppas att sambon inte har hittat på någon annan överraskning..) Generad

Karmatarerskanise
0

Vi ska nog beställa bord på en indisk restaurang :)

Illan
0

Bland alla födelsedagar som klumpat ihop sig just i februari orkar jag inte göra något särskilt också den fjortonde… har fullt upp med kalasande hit och dit *ler* Vi njuter av livet och god mat lite nu och då när det faller sig :)

Ida
0

För att gå mot strömmen och slippa trängas på restauranger skulle jag nog föredra att laga något gott hemma…

Anne
0

Jag ska laga mat. :) Inte helt hundra på vad det blir ännu, men det lutar åt en förrätt med halloumi och nåt annat mumsigt, varmrätt blir nog en rejäl fin köttbit med hemgjord béarnaise (premiär för det, får väl ha en burk av nån bra reservsås i värsta fall) och efterrätt blir en citrussallad.

Dagmar
0

Jag lagar mat hemma.. Menyn är inte bestämd ännu :-)

[Asta]
0

Är inte säker på att det blir något särkskilt. Sambon och jag har båda lite svår för de här marknadsförings"helgerna". Vi föredrar att fira när vi själva vill. Vi köper i princip inga julklappar heller utan köper istället presenter lite året om. Jag gillar inte när någon säger till mig vad jag skall göra. Framförallt inte på fritiden.

Karmatarerskanise
0

Jag tycker det är lite kul med såna här helger, även om det är för att affärerna.