Crème Bonjour Gräslök
Förutom som pålägg på nybakat bröd, kex och knäckebröd är smaksatt färskost gott i såser till pasta eller sallad och på nykokta primörer. Vi köper dock sällan smaksatt färskost och andra röror, vi gör dem själva. I artikeln hemgjort pålägg och röror hittar du en del recept 
/Désirée
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Koka pasta, stek lite strimlad kassler eller bacon och rör ihop hela härligheten med en klick crème bonjour. Supergott! 
Med vänliga hälsningar
Chess
Eller bred ut den på fisk, salta och peppra och in i ugen. Eventuellt med lite extra creme fraiche och potatismos till/på så har du en härlig och enkel fiskgratäng!
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Mitralis det är ju inte alls svårt att göra sånna röror själv 

/Désirée

Det går jätte bra att späda ut med creme fraiche och sen krydda med örter eller något annat gott. Sen går det bra att äta med grönsakssticks.
Möjligtvis är jag lite "speciell" på det viset, men jag kollar egentligen alltid på innehållsförteckningen, om det finns förtjockningsmedel, nitriter osv i. Jag personligen vill gärna ha mat utan de tillsatser.
Vänliga hälsningar Stephan

Du kan blanda ner röran i pasta eller som smaksättare i någon sås med gott kött i (jag föredrar fläsk eller kyckling till creme bonjour) annars kan du blanda ut med creme fraiche och göra en god röra till grillat eller varför inte till några grönsaksstavar på kvällen?
Jag har hört att folk brukar göra potatisallad med creme bonjour gräslök
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur