Matlust iFokus

Matlust

Etikett: matprat
LĂ€st 113 ggr
DesK
3

Internationella pizzadagen 1 januari 2026

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har Sveriges alla pizzerior fullt upp 😊
HÀr Àr en lÀnk till hedramatenvinochol
Vem Àter pizza idag? Gör ni den sjÀlv, eller köper ni fÀrdig?

/Désirée

Fridaaaa
1

Jobbar, sÄ lÀr inte bli pizza dÄ det brukar ta evigheter att fÄ en pizza pÄ nyÄrsdagen :P

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

Maria
2

Vi Ă„t pizza i förrgĂ„r dĂ„ barnbarnet var hĂ€r. Pizzabagaren var laddad för idag😀

SjÀlv Àr jag lagom förtjust. NÄn gÄng om Äret eller mer sÀllan. DÄ köper jag vegetarisk om inte Napoletana finns.

/Maria

Carmarino
1

Det Ă€r sĂ€llan jag Ă€ter pizza och dĂ„ köper jag den helst. Även om jag har en pizzasten sĂ„ lyckas jag aldrig fĂ„ pizzorna lika goda som de köpta. Idag blir det ingen pizza. Har faktiskt aldrig Ă€tit det nyĂ„rsdag nĂ„gon gĂ„ng.

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

flocken
1

Vi Àter aldrig pizza denna dagen. Idag blir det taco till tonÄringarnas glÀdje

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
1

Har aldrig Àtit pizza pÄ NyÄrsdagen.
MÄnga Är sedan jag köpte en pizza, numera fixar jag egna sjÀlv.

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

hemul
1

Yum yum. Äter nĂ€stan aldrig pizza (lĂ„gkolhydratere), men nĂ„n gĂ„ng om Ă„ret brukar det bli. Men nu var det flera Ă„r sen och den dĂ€r sĂ„g ovanligt god ut!

Nog bjuder du vĂ€l en kolhydratdepriverad kompis, DesK? 😁

DesK
3

#6 SjĂ€lvklart bjuder jag gĂ€rna en vĂ€n pĂ„ en riktigt god pizza 😊 Bara att sĂ€ga till nĂ€r du har vĂ€garna förbi 😊

/Désirée

hemul
1

Kommer som ett skott! 😃