Kalles randiga, med BANAN?
Har någon här inne testat det? Kalles randiga med banan?
Låter inte allt för gott, men jag ska testa. Vad tror eller tycker du?

Måste ju bara spontant säga att det låter HELT FEL! Skall med spänning läsa vad ni tycker som har testat 

nej, jag äter inte kaviar på tub
MVH Isnornin
Kan inte vara gott, den som kom på den blandningen måste haft hallucinationer just den dan.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Men lyssnar man på reklamen säger dom att det ska vara gott 

Nä det låter äckligt !

Jag fick kräkreflexer när jag såg reklamen.
Haha, men har ingen testat? Måste jag offra mig och inhandla den där mysko saken? 
Ja, offra dig. Snälla! Jag törs inte smaka, men är väldigt nyfiken på om det är ätligt.

Jag har smakat. Fy fan säger jag bara
Visst jag kanske är väldigt känslig mot smaker men jag stod ett bra tag och spottade. Förstår faktiskt inte vad dom tänkte med den kombinationen.
Nu är ju salt o sött gott ihop men *inte banan*! Skulle gärna testa bara för att ha gjort det men slänger *inte* ut pengar på något som jag tror så lite på!
Javisst passar sött och salt, men ja, just banan låter konstigt.
tror ni inte att det är just precis detta de kalkylerar med? De tar fram en produkt som verkar helknas - och vi börjar snacka som sjutton om den. Det är säkert jättemånga som köper den bara som en kul grej - men ännu fler törs inte utan tar någon annan Kalles-produkt som ligger bredvid i hyllan.
Ska bli kul att se hur länge den är kvar!

#12 precis så är det nog, det är en PR-grej.

Min dotter vill att vi ska köpa så hon får smaka
MVH Isnornin

Jag har hört att alla dessa nya varianter på Kalles beror på att det snart inte finns rom till endast äkta kalles kaviar
Jag har inte smakat kalles med banan så jag kan inte svara på hur det smakar
Blä enligt mig! Var inte alls god! Men med ägg och med mjukost är MUMS! 

#4 och #12 självklart vill de att alla ska bli nyfikna och prova om man lyssnar på reklamen! Men mig lurar de inte så lätt. Enda sättet att få mig att prova är om jag springer på någon som redan köpt den och ber mig smaka men jag "vet" redan vad det smakar.
Jag jobbade med en diskare som började göra kaviar. Han jobbade hos ett konkurrerande företag och blev "draftad" till Kalles. Han övervakar och ser till att den rätta smaken finns där, är en av få som vet det "hemliga receptet" förmodligen. Kan vara kul att fråga honom vad det var för pårökt (hoho) fiskare som kom på den där galna kombinationen.

Jag läste av vi svenskar är världsbäst på att prova nya saker. Såpasss värdsbäst att nu kommer det limited edition dajm, vatten, saft och så vidare hela tiden. Jag är likadan, kommer det ett nytt smaksatt vatten blir jag fundersam och lite sugen på att prova. Men vi är tydligen extrema på det i sverige.
//H

Hur kommer det sig att folk/en del/vissa vägrar att smaka på mat för att de tror att det är äckligt? Hur kan man tro något innan man vet?
Jag tycker det är så otroligt barnsligt när någon säger att det är äckligt/inte vill smaka innan de ens smakat. Förstår det inte alls.
Kalles Kaviar med banansmak är jättegod!
Vad spännande 
Jag tycker det låter äckligt, men jag har inte smakat, så jag vet inte. Men eftersom jag inte gillar kaviar alls så tror jag inte det blir bättre med banan i.
Jag har satt min jobbarkompis i uppdrag på att testa.
hon älskar bananer, det ska bli roligt att få höra sen. 

Nu har jag smakat och det visade sig att "jag hade rätt", att somliga tycker om det betvivlar jag inte en sekund! För mig är det i och för sig ett mysterium att folk vill ha bananer på sin pizza också men för mig är den helt naturliga frågan; vad håller Kalles Kaviar på med?

Snart kommer väl Kalles randig med chokladsås *haha*
Jag gillar inte den vanliga Kalles kaviar. Jag tycker den är för stark och salt. Så den med banan är mycket mildare och sötare. Jättegod! Kan tänka mig att det är många barn som gillar den.
Och jo, jag har banan på pizza också! 

Nu har jag; hör och häpna, fått det bekräftat; Det kommer "MERA KONSTIGA KALLES"! Så det här är bara början alltså!
Hugaligen.
Kul tycker jag 
Frågan är ju om mer konstiga kalles ens kommer säljas,
mer än alla dom prov som folk köper.
Tänk om dom kunde göra små kallestuber så man inte behövde köpa en stor om man vill smaka, smart!

Det fanns pyttesmå tuber ett tag, med vanlig kaviar.
Jag har en pyttetub på kylskåpet, haha, tom självklart ! 
Min lillebror hittade sådana kylskåpsmagneter så jag tog en av honom. men jag vet att det finns ibland på typ restauranger etcetra, men det hade ju varit bra om det funnits med alla konstiga smaker också 
Jag gillar bananer men har alltid svårt för bananer i mat så jag tror inte att det här är något för mig. Får jag tillfälle skall jag smaka, men jag tänker INTE köpa någon tub själv.
Nu har jag smakat.
Och ni som påstår att det är räligt, er förstår jag inte.
Det smakar ju bara som mild kaviar.
Blev besviken, trodde man skulle känna banansmaken mer 
Jag tror mer på Kalles med choklad än banan.
Hera; låter konstigt i mina öron. Om man nu blandar med en kontrasterande smak borde den ju kännas av, annars hade de ju lika gärna kunnat blanda ut den med grädde eller dylikt.
Jag undrar när jag får vitmögelost med kolasås på tub? Det ser jag fram emot! 
MamaMade; jovisst är det konstigt.
Men om det smakar mild kaviar kan det väl inte vara så tokigt ? Jag tycker vanlig kaviar är alldeles för stark,
men då kanske den med mjukost är bättre.