Kan grenadin bli gammalt?
Jag har funderat lite på detta. Har en flaska som är över halvfull kvar och den är från sen i somras. Tror ni att den fortfarande går att använda i drinkar eller borde jag köpa en ny? 🙂
Smakar det bra så är det ingen fara. Det är så mycket socker i det så det håller länge.
Om den inte har möglat eller smakar konstigt så är den okej, eftersom Grenadine innehåller mycket socker har den lång hållbarhet 🙂
/Désirée
så jag borde smaka på den naturellt? har aldrig gjort det så jag vet inte riktigt hur det ska smaka xD
Med tanke på den stora mängden socker, så är den (nästan) säkert inte för gammal.Jag har haft en sånn öppnad flaska i flera år, utan problem 🙂
/Désirée
Då kör jag på samma flaska helt enkelt och blir jag dålig kan jag alltid skylla på annat som intas samtidigt som grenadinen 😃
Har en kludd i ett anteckningsblock… Har aldrig testat det, men blir lite sugen på att testa detta tack vare denna tråd.
Kludd:
Grenadin. 3 delar granatäppeljuice + 1 del sockerlag.
(Typ, fresh style.) 
#6 Ujjj! Det låter sött till tusen 😮
#7 - Om man får något över lär den ju hålla rätt länge. 🙂
(Själv diggar jag att dricka granatäppeljuicen som den är.)
I morgon blir det en……host host flera rosa pantern :) Grensdin, likör 43, och mjölk…. taste like milkshakes :D
The Pink Panther - Drink green punch (cirka 6 minuter).
#10 Hahahhaha 😃
😂
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade