Söndagsbrunch på O'Learys
Igår åt jag söndagsbrunch på O'Learys och måste bara skriva en rad och rekommendera det till er andra!
Massor av god mat, både klassisk lyxfrukost men också mer matiga saker som kycklingvingar, revbensspjäll, pancakes, korv, äggröra med bacon, fruktsallad, roliga tillbehör som guacamole, nachos och massor av andra goda saker.
Detta var det bästa julbordet jag någonsin ätit.. :)
För 139 kr äter och dricker du precis hur mycket du vill. Även om det är en slant, kändes det väldigt prisvärt!
Mvh // Johan

Och hur nyttigt? He. :)
Oskar
Mm, det låter riktigt gott.

Tack för tipset!
Låter jättemysigt, jag hoppa förstås över korven och dylikt, men äggröra, fruktsallad, pannkakor och sådant låter gott:)
Strand hotel skall ha bra brunch också har jag hört. Och Sirap, fast jag var inte så impad över deras lunch, det är ju ganska trångt också, så det vete sjutton…
Några fler brunchtips? Sådana är alltid trevliga att ha på lager, om andan faller på för lite lyx-moffande en söndag:)
Johan, vilken O'Learys var det förresten? Eller är det något de har på alla?
#4: Vi var på Götgatan. Har ingen aning om de andra har samma sak.
Mvh // Johan
Jag älskar brunch, ska absolut testa O´learys!! Tack för tipset. Kan även tipsa om Jazzbrunch på Mosebacke.. tror den kostar 150 kr och innehåller det mesta!!

Åh, brunchen är i Umeå på O´learys verkar inte alls vara lika omfångsrik, har får man serverat två tallrikar, visserligen så blir man ju mätt (mer än mätt tom) men det är något visst med att få gå och plocka själv och vä´ja extra av det man tycker speciellt om.
Här i stan får man
en tallrik med en halv majs, lite bacon, lite klyftpotatis, en liten kopp med bönor, en liten kopp med salsa, lite scrambled eggs.
Nästa tallrik innehåller två panncakes.
Inte så mycket med andra ord 
Vilken O'learys var ni på?? Eller gäller det för alla här i stan?
Flisan - kolla kommentar #5 :)