Nytt bland köksredskap!
Kollar på Bagaren och Kockens hemsida och hittar en pryl jag inte vet om jag skall tycka är superfiffig eller bara skrattlockande. Den triggar i alla fall mitt köpsug
Bedöm själva: Såsomrörare
Lägg gärna in länkar eller bilder på köksredskap som är knasiga vare sig dom är användbara eller inte
Inget jag skulle använda mig av varken på jobbet eller hemma.
En sån skulle jag behöva, har jämt tankarna på annat håll tyvärr :P
Mne den måste jag ha
Nja, en sådan skulle jag inte lägga mina pengar på iallafall, jag är skeptisk. Om någon köper och provar, berätta hur det gick!
Själv sände jag länken till maken så efter jul kan du få veta
Jag har sett en sådan där såsrörare i reklam nu, och även tidigare.
Den känns ju lite smålockande. 
Samtidigt är jag tveksam till om "nyttan" den gör och "förvaringsutrymmet" den tar upp, skulle motivera mig till att köpa den. Eller?

Jag är sämst på att komma ihåg att röra i grytor. Det jag oftast använder sambon till. Vet inte hur många bechamel jag bränt eller mannagrynsgröt!
Tyckte den var minst sagt lustig i alla fall och verkar som att flera tyckte den var en bra att ha grej. Ser fram emot att se om den håller vad den lovar. Ni som får en i julklapp eller köper en själv återkom gärna med utlåtande!
Vilket som får den mig att dra på smilbanden då den ser så söt ut. Som en liten maskot i köket ^^
Ingen som har någon annan konstig pryl på lager?
den är ju inte ny, har funnits ett tag.
men jag tror den kan va väldigt bra när det kommer till maträtter/såser etc som man måste röra om hela tiden under en tid.
#8 Allt är relativt. Tidsmässigt från att den lanserades kanske den inte är ny, men det var något nytt för både mig och många andra och har man aldrig sett sådant tidigare blir det nytt vare sig den funnits länge eller inte
Vilken löjlig grej! ;) men söt. Nej en sån behöver jag inte, rör bra själv och vill ha kontrollen och känslan i visp/slev/verktyget. Men jag håller med, söt och lockar till fniss.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade