Matlust iFokus

Matlust

Etikettutanför-ämnet
Läst 1478 ggr
Anne
0

OMG - jag har vunnit en spis!!

Blev uppringd idag av chefredaktören för tidningen Bättre Mat. I somras skickade jag in ett bidrag till deras tävling om bästa recept och.. jag vann!!! Första pris! En spis!

Klantigt nog har jag inte kvar tidningen, så jag är inte helt hundra på exakt vilken spis jag ska få, men det är en fräsch electrolux i 10.000 kronorsklassen.

Jag är såååå glad!!

Vinnande receptet? Finns här!

Robert
0

Anne, stort grattis, vad kul!

Och chefredaktören kommer naturligvis berätta att du har en sajt som heter Matlust?

Hälsningar

Robert

Anne
0

Det vete sjutton. :) Men tack!

clivia
0

Hurra för Anne! Du är så bra!

Tänk vad du ska laga mycket gott nu (som vanligt förstås, men på en sprillans spis!)

ElenaD
0

Stort grattis Anne!

Pia
0

Men så coolt, grattis!!

AndersE
0

Jättekul. Gratulationer!

När får vi se det vinnande receptet här…?

Anne
0

Anders - läs noggrannare, jag har ju länkat ;)

AndersE
0

Ooops! Generad

Tom
0

Grattis Anne, jättekul!

Tom

Illan
0

Men du var roligt! Jag såg tävlingen men sen blev det inte mer. GRATTIS!

Jag får dock inte länken att fungera. Server Error.

Anne
0

Illan, länken funkar inte för mig heller just nu. Nåja - receptet finns under artiklar - rödbetsrisotto med vitlök, bondbönor och getost.

Sessan1
0

Grattis säger jag oxå till en ny spis!

Jag fick oxå en ny spis här för ett bra tag sedan, eftersom den jag hade innan började att strejka :(

Bra va?

Kram/

MaMaMade
0

Jag blir så *avundsjuk*…! ;)

Visserligen kostar min drömspis uppemot 35000 pix men…vad som helst är bättre än den jag har just nu! :)

*Grattis*!

[Asta]
0

Vad häftigt! Och grattis!

E_hjo
0

Så roligt för dej! Grattis! Skrattande

Pernilla
0

Kära kära Anne, det är dig väl unt!

//Pernilla

Mariabullen
0

G R A T T I S ! Så roligt!!

chinerunner
0

Nå Anne, vad fick du för spis då? Glad

Salmiak
0

:D Jag är inte ett dugg förvånad. Grattis :)

Anne
0

Chinerunner - det är en Electrolux Insight. Och nu när jag haft den ett bra tag - jag är nöjd :) Det är sjukt skönt att kunna se precis vad som händer, den har väldigt stor glaslucka. Det som är mindre bra är att lampan som visar om ugnen är varm har gått sönder, och skyddsglaset till både den lampan och själva power-lampan har spruckit. Morr…

AndersE
0

#20 Är du så våldsam i köket?

;-)

Anne
0

AndersE - nä, det är ju det jag inte är.. det har alltså inte ramlat något på dem eller så, utan de har spruckit "inifrån". Taskig kvalitet, helt enkelt..

Karmatarerskanise
0

Grattis :)

Rickard007
0

Wie tänk om en annan hade den turen ;)

Titti
0

Grattis

från Titti

ophelia
0

Grattis grattis.Ny spis kan man aldrig få för ofta.

Anne
0

Tack alla :) Jag får väl påminna om att det är en rätt gammal tråd det här, så spisen är välanvänd vid det här laget. :) Men den är himla bra - åh, vad jag gillar att ha varmluftsugn!