Matlust iFokus

Matlust

Etikettfågel
Läst 2375 ggr
[Shaiya]
0

Allt i ett-kyckling

Det ICA receptet gjorde jag idag och jag är jätte stolt. Dock gjorde jag en Tzatziki istället för fetaröran man skulle göra. Och det blev riktigt gott faktist! Jag är super nöjd och super stolt att jag är så bra i köket då jag faktist bara är 17 Oskyldig

Länk till RECEPT http://www.ica.se/recept?recipeid=678068

DesK
0

Shaiya detta låter jättegott, du har helt klart sinne för att hitta bra recept Skrattande 17 år är en härlig ålder Glad (Min äldsta dotter fyller 17 nästa år)

/Désirée

[Shaiya]
0

Jag älskar matlagning, började som 11 åring med att laga egen mat. Jo 17 är en rätt härlig ålder, man kan ta beslut och göra saker men slipper vuxenansvaret som arbete och mycket mer. Skrattande

MaMaMade
0

Nu skrämmer du mig, Shaiya. Sonen flyttar hemifrån när han börjar på gymnasiet till hösten…då måste han börja ta en massa ansvar! Skrattande

Visst är det kul att laga mat o det finns så mkt som både smakar o ser avancerat ut utan att det egentligen inte är det. Bara fantasin sätter gränser!

Fin vovve på din Avatar, är det din hund? Äsch, fick lov att kolla på din sida. Gissar att det är Flingan, el hur? Jag har en eurasier o de är delvis samojed. Foto finns på min sida.

[Shaiya]
0

Ah vad fin eran Eurasier ar! Jo, det ar Flingan som valp pa min avatarbild.

Mitralis
0

Vad bra att jag hittade detta receptGlad Har en påse kycklingben i frysen som jag inte har kommit mej för att laga till för jag har inte vetat vad jag skulle göra med den.

Vad roligt att du är bra i köket och även själv känner att du är bra. Det tycker jag omGlad