Va ska man äta i kväll..?
Har helt slut på ideer, någon som kan komma med ett enkelt förslag då jag är själv då sambon jobbar…

Bondomelett= vanlig omelettsmet, kokt potatis, korv, skinka eller bacon, och lök. Man tar vad man har o blandar i helt enkelt.
Pasta, baconstrimlor, bladspenat o en skvätt grädde
Korv Stroganoff och ris
Falukorv och potatismos
Varma mackor
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

Mmm omelett lät gott
Falukorv har jag tyvärr ingen annars hae det oxå varit gott…

gärna fler tips, sitter vid datorn en stund till :)

Ja det kan man variera i det oändliga och det är en bra rätt när man är själv om du kikar runt lite tror jag det finns en tråd om olika omelettsorter. 
Hälsningar
Louise

aha :) tack! Tänkte inte så långt 

Ingen fara man ska fråga, under 71 snabblagat tror jag du hittar ännu fler tips.
Hälsningar
Louise

Jag tittar men än har jag inet hittat något, det är ju typiskt man ska ju ha just de grejerna oxå :D

Vad har du hemma lite enklare att ge tips då 
Hälsningar
Louise

Ja jag har massor hemma men inte falukorv
tror jag är så hungrig att jag knappt kan tänka. Jag har frysta räkor, kanske mans kulel lyxa sig med..? Något förslag i det temat?

Japp min specialare när jag inte orkar laga mat ta en halv påse frysta oskalade räkor (funkar med skalade oxå) lite olja i en wokpanna, pressa i vitlök efter behag i med räkorna och låt de bli varma. Lite bröd och ett glas vitt och en bra film sen saknar du knappast sambon. 
Hälsningar
Louise

Åh men du det brukar ju vi göra det som är så jäkla gott! Tack! vilket super tips!

Nui kan jag knappt bärga mig tills jag ska äta!!

Alltid kul att glädja nån 
Hälsningar
Louise

Absolut!