Lycklig av att läsa recept!
Jag blir alldeles lycklig av att sitta och läsa recept. Bläddra i böckerna och att bläddra bland mina egna recept :) Någon som känner igen sig?
jag! :) fast de e lite farligt! ;) blir sugen på så mkt! :D
Det är sant :P
Därför läser jag dom under tiden jag har en god middag i ugnen ;) sedan tar jag fram de jag ska ha underveckan.
smart! :D
oh ja, jag med :)
Samma här. Min sambo tycker jag är lite rolig pga att varje gång jag skaffat en ny kokbok så läser jag den pärm till pärm som en vanlig bok.
Jag chockar kroppen med kolhydrater 5 ggr om dagen :)
#6 Skrev du inte i fel tråd nu ;)
#7 Det är inte helt omöjligt =)
Hehe jag är likadan.. Blir alldeles till mig av massa god mat. Fast nog mest av söta saker^^
Och jag är INTE så smart som dig hera^^ Jag har aldrig något gott påväg så jag blir skit sugen på ALLT!;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
jag älskar också att bläddra i kokböcker så så snart flytt är klar så ska jag leta upp närmsta bibliotek och skriva av recept så jag har en lista med vad som ska ätas under veckan :) (lättare att ha koll på pengar och vad man ska ha hemma då, måste ha koll på det då lägenheten kostar en del :( )
jag beställde två jamieböcker förra veckan,
jamies italien och middag med jamie, och nog blev jag allt lite töntigt lycklig av att sitta och bläddra, titta och läsa :)
#11 Jag har två från jamie också.. älskar dem:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag är nästan besatt av kokböcker, har säker två stora flyttkartonger fylld med böcker :-)
Köper det mesta jag kommer över på bokrean.
Blir alldeles salig när jag får ligga i sängen och läsa smarriga recept :) Sen älskar jag att sno svärmors veckotidningar enbart för recepten :-)
Den mest konstiga kokboken jag har är Cajunköket med Annika Hallsvik. Där finns det recept jag aldrig kommer att testa (mycket krokodil och alligator), haha!
*** Kärleken övervinner allt ***