Matlust iFokus

Matlust

Etikett: matprat
Läst 1298 ggr
Karmatarerskanise
0

Lycklig av att läsa recept!

Jag blir alldeles lycklig av att sitta och läsa recept. Bläddra i böckerna och att bläddra bland mina egna recept :) Någon som känner igen sig?

Jenahbella
0

jag! :) fast de e lite farligt! ;) blir sugen på så mkt! :D

Karmatarerskanise
0

Det är sant :P

Därför läser jag dom under tiden jag har en god middag i ugnen ;) sedan tar jag fram de jag ska ha underveckan.

Jenahbella
0

smart! :D

Anne
0

oh ja, jag med :)

[Asta]
0

Samma här. Min sambo tycker jag är lite rolig pga att varje gång jag skaffat en ny kokbok så läser jag den pärm till pärm som en vanlig bok.

chinerunner
0

Jag chockar  kroppen med kolhydrater 5 ggr om dagen :)

Karmatarerskanise
0

#6 Skrev du inte i fel tråd nu ;)

chinerunner
0

#7 Det är inte helt omöjligt  =)

Liss
0

Hehe jag är likadan.. Blir alldeles till mig av massa god mat. Fast nog mest av söta saker^^

Och jag är INTE så smart som dig hera^^ Jag har aldrig något gott påväg så jag blir skit sugen på ALLT!;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

mjioo
0

jag älskar också att bläddra i kokböcker så så snart flytt är klar så ska jag leta upp närmsta bibliotek och skriva av recept så jag har en lista med vad som ska ätas under veckan :) (lättare att ha koll på pengar och vad man ska ha hemma då, måste ha koll på det då lägenheten kostar en del :( )

bubbelbubbel
0

jag beställde två jamieböcker förra veckan,
jamies italien och middag med jamie, och nog blev jag allt lite töntigt lycklig av att sitta och bläddra, titta och läsa :)

Liss
0

#11 Jag har två från jamie också.. älskar dem:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

tezzie
0

Jag är nästan besatt av kokböcker, har säker två stora flyttkartonger fylld med böcker :-)

Köper det mesta jag kommer över på bokrean.

Blir alldeles salig när jag får ligga i sängen och läsa smarriga recept :) Sen älskar jag att sno svärmors veckotidningar enbart för recepten :-)

Den mest konstiga kokboken jag har är Cajunköket med Annika Hallsvik. Där finns det recept jag aldrig kommer att testa (mycket krokodil och alligator), haha!

*** Kärleken övervinner allt ***