Matlust iFokus

Matlust

Etikettköksutrustning
Läst 5313 ggr
Pia
0

Var köpa portions pajformar?

Var hittar man fina portionspajformar att köpa? Jag skulle gärna se att de har ett lite charmigt, slitet utseende.

Någon som har tips?

Anne
0

Klurigt.. jag har pyttesmå tartelettformar, men det är mer portions-efterrättspaj. Riktigt små, alltså. Duka hade ganska fina i glada färger, fyrkantiga, för inte så länge sen, men kanske inte längre. Fast inte slitna då. Runda i köksbutikerna - NK, Cervera, Cordon-Bleu? (Ja, jag följer såklart gärna med..) :)

jezzika
0

Second hand butiker. Man kan hitta väldigt finnt porslin o glas där. Biligt är det oxå:). Kan göra riktiga fynd med annars dyra saker…

Pia
0

Tack för tipsen!

Ja jag funderade på att ta en sväng på second hand, har mest kollat annat där förut.

Vi få ta en vända gm butikerna Anne:)

el-ge
0

Det finns massor av formar på Silikomart är övertygad att du hittar vad du söker.

CarolineJ
0

jag köpte mina på duka. de är ca 15 cm i diameter men det fanns fler strl. tror det är teflon.

Anne
0

el-ge, det är garanterat inte silikonformar trådstartaren är ute efter. Om det är så att du vill göra reklam för Silikomart får du gärna berätta det rakt av istället för att göra det på det här ganska klumpiga viset i flera trådar.