Hur gammal är du?
Gå in här och gör testet för att se din verkliga ålder!
Här görs en sammanvägning av dina kost och träningsvanor tillsammans med en del andra faktorer och du får se hur gammal du är enligt din livsstil!!
Intressant och lärorikt och efteråt får man även tips på vad man gör bra och vad man kan förbättra.
Hur gammal är du? ;)
lol, det testet gjorde jag länge sen o då var jag 111 år gammal ;P ska testa igen o c hur gammal jag blir idag ;P
Oj oj, 111 år, det var värst! Själv blev jag bara 2 år äldre än nu men frågan är om jag varit riktigt ärlig…. :/
Tja, jag är 4,3 år yngre än min biologiska ålder, enligt testet. Så trevligt…
Jag gick igenom alla sidor… sista sidan fungerade inte…?

Och jag vet ärligt talat inte alla uppgifter, som blodtryck m m. Om man kunde svara "inom den normala sfären" så vore det ju bra…:)
Äsch då, jag kolalde slarvigt, det kunde man ju… Men jag har samma problem som Anders, sista sidan kommer upp med
felmeddelande…:(
Gjorde om testet - jag är min ålder.
Jag tycker själva tanken med testet är larvig. Frågorna kan möjligen säga något om förväntad livslängd. Men verklig ålder…? Vad är det?
lol nä det var ett annat test jag gjorde med det här blev jag visst 21 år fast jag som snart ska fylla 24 ;P
bah, här sitter man och fyller i och fyller i och så blir det bara fel. Dessutom fanns inte dans med, den enda motion jag ägnar mig åt men ganska flitigt, så här års ofta i yllekläder dessutom. Fanns ingenstans att fylla i det dock så jag verkar lite lat. Äsch. Jag mår bra i alla fall!

29,7
……måste vara rökningen ..och stressen..
Jag blir 4,6 år yngre.. trodde jag inte

Jag var allt tre år yngre ändå. Jag visste väl det! 27 var en bra ålder ju!
Vilka friskusar! Tanken är nog att man ska ta testet med en nypa salt ändå. Kul dock att uppmärksamma saker som skulle kunna få en att må bättre, exempelvis mer träning, annan kost eller sluta röka.
Själv blev jag 28 någonting tror jag, dvs +2 år lite drygt… Tror det har med träningen att göra…