Matlust iFokus

Matlust

Etikettmenyer
Läst 95 ggr
DesK
2

Zeinas ramadanmenyer 2024

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varje år vid Ramadan lägger Zeina Mourtada ut en meny i veckan anpassad för Ramadan. Recepten är alltid trevliga och bra och kan naturligtvis lagas och ätas även av dom som inte firar Ramadan.
Önskar alla som firar Ramadan en fin och god fasta.
Ramadan börjar idag och pågår fram till kvällen den 8 april.
https://zeinaskitchen.se/tag/ramadan/

/Désirée

• Redigerat 2024-03-30 18:55 av DesK
NeferNefer
2

Jag passar på att önska alla som firar Ramadan en fin och god fasta, jag med.
Tack för länken, DesK, den måste jag kolla! Zeina har alltid så härliga recept.

"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon

DesK
0

/Désirée

Ramadan Mubarak! Under hela fastemånaden ramadan kommer jag att dela med mig ramdanmatsedlar fulla med goda recept. Dessa matsedlar är mycket populära varje år även bland er läsare som inte fastar. Jag vet att det är nästan omöjligt att hinna eller orka laga alla dessa rätter som jag föreslår varje dag. Jag har skrivit en
DesK
0

/Désirée

Hoppas att alla ni som fastar har en fin och välsignad ramadan och jag hoppas att mina matsedlar underlättar för er. Ni var tusentals som klickade på förra veckans ramadanmatsedel. Det glädjer mig att ni uppskattar dom. Dom vanliga matsedlar är tillbaka om 3 veckor, till er som saknar dom hittar ni dom HÄR! Och […]
DesK
0

/Désirée

Ni är många som har önskat en hel vegetarisk ramadanmatsedel. Här kommer den en dag tidigare än vanligt. Imorgon ska jag nämligen visa en glimt av ett stort projekt jag har jobbat med länge nu. Kl 12.00 på Instagram @zeinaskitchen. Så taggad att visa er. Här är årets tredje ramadanmatsedel, allt är vegetariskt och fantastiskt
Inlägget är låst för nya kommentarer