Är det verkligen värt priset?
Det lär ju vara mycket speciellt. Filip Poon har med det i någon av sina youtubefilmer. Personligen känner jag mig tveksam, men jag har aldrig testat det.
/Désirée
Jag har heller aldrig testat men min bror har ätit det och sa att det var fantastiskt gott.
Nu är han en större köttätare än vad jag är.
/Maria
Det har ju varit rätt poppis och mycket tal om för nåt år sedan. Jag skulle aldrig betala för det, även om man nog i så fall gör det mer för att det är en grej än för att äta.
Jag är i och för sig sån som tycker att fläskytterfilen för 69 kr kilot smakar bättre än en ryggbiff för 300 kr kilot och hellre väljer det "sämre" köttet än alla experter säger.
Nej, jag skulle inte betala för det. Skulle jag få chansen att prova gratis skulle jag nog inte kunna motstå det, men om det är så fantastiskt gott att det är värt det priset vill jag nog egentligen inte veta det. Inte när jag aldrig skulle ha råd att äta det egentligen.
//Jessie
Jag äter bara kor som enbart ätit gräs. Har ju ingen aning om vad de där korna ätit.
Skulle aldrig betala så mycket för en bit mat.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#5: Hur kan du veta om korna bara ätit gräs - de får alltså inga kosttillskott/kraftfoder?
Arma kor - det verkar inte som det är en hälsosam uppfödning.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
- Redigerat 2023-08-18 06:54 av Pyttelite
Jag skulle aldrig köpa något till såna priser. Så gott kan det inte vara. Inte värt pengarna, när det finns så mycket annat för betydligt lägre pris. Jag köper heller inte oxfile´. Överskattat, enl mej.