Alltid fräscha grönsaker
Varför inte? Det går säkert att fixa. Hos vänner i Canada har vi sett väldigt breda kylar som har en dörr upptill och lådor nertill. Tror de finns i Sverige också.
Men just det där med olika småfack för olika grönsaker har jag inte sett, men det ser fantastiskt ut. Skulle passa mig som använder mycket grönsaker.
Bilden ser ut att komma från ett storkök av något slag.

Kylen går säkert att fixa, även om den nog är dyr. Det svåra blir att alltid hålla den full med fräscha färdiga grönsaker… :)
Staffan, kimchi har lååång hållbarhet… 😉😃
/Désirée
#0: Praktiskt att de är färdighackade också. 👍😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Jag tänker lite längre och ser framför mig när hoarna blir blandade och skit faller emellan och morötterna oxiderar och osten möglar …
Visst kan jag kallas för negativ men är oxå realist.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Ja, och att kylskåpet fyllde på sig själv med nya hackade grönsaker! Ett sånt vill jag ha!
#6: Helt klart är det nog vanligare än att det är så snyggt och prydligt som på bilden. 😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#8: Absolut bilder ljuger inte. 🙄
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Ser väldigt trevligt ut.
Stolt ägare till tre La permer