Vilka skulle du tävla med?
I programmet"the big family cookdown" så tävlar man som familj mot andra familjer i matlagning. Varje lag har 3 medlemmar och man kan även ha med tex ingifta så det är inte bara närmaste familjen. Vilka skulle du ha på ditt lag?
l'm back
Absolut mina två döttrar
/Désirée
Jag skulle nog ha min mamma som är bra på att laga mat och någon av mina systrar. Vem vet jag inte då dom inte är lika intresserad av mat som jag så det får väl bli den som vill vara med
l'm back
Jag skulle ha med mig min mor och min bror. De gillar båda att laga mat och gillar att testa nytt och hitta på och experimentera i köket.
Det skulle absolut vara två av mina tre syskon. De är alla duktiga matlagare alla tre även om ingen av dem har ett fullt lika stort intresse för saken som jag. De är dock alla bättre på att följa recept än jag som är betydligt mer experimentell, på gott och ont. Min tvillingbror sticker ut lite i och med att han är fenomenalt duktig på att baka bröd (ligger helt klart på bagerinivå där) så han skulle antagligen vara med av den orsaken. Sedan är det jämnare med de två andra, kan verkligen inte bestämma mig för vem av dem jag skulle välja. 🙂
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Skulle ha med mormor och pappa. Bägge älskar att laga mat och pappa har ett grymt smaksinne
#5 jag funderade först på mormor men jag vet inte hur hon skulle vara under press med udda matvaror
l'm back