Oj! Mina matbilder i tidning!
Plockade upp senaste numret av Kamera & Bild idag när jag gick tlll jobbet. Jag köpte den för första gången förra månaden, då det var specialreportage om matfotografering. De erbjöd också läsarna att skicka in några av sina bästa matbilder för att få dem kommenterade av en proffs-matfotograf - så det gjorde jag förstås.
Och hon valde tre av mina bilder som är med i tidningen! *jätteglad* dessutom gav hon dem väldigt bra kritik. Hur kul som helst :)
Här är den första bilden, det är kolor med flingor av havssalt.

Men grattis, suveränt kul!!
Delad förstaplats för mig är kolorna för sin snygga enkelhet och rädisor/ost för färger och för att jag blir så hungrig när jag ser bilden:)

Wow Anne! Grattis!
Vad kul! Grattis! Sträck på dig. Snygg bild. Men hur smakar det med salt på kolorna???
Illan, det är faktiskt riktigt gott. Saltet bryter av mot det söta och ger en helt ny dimension. Det är kanongott på och i choklad också :)
Vad roligt. Bra jobbat Anne!
Vänliga hälsningar
Niklas
Vad kul! Det är du verkligen värd, du är jätteduktig på att fota mat!

Va fina bilderna va! Grattis!

Grattis Anne, snyggt jobbat. Jättefina bilder som vanligt. "ler"
Tack alla! Haha, ibland känner jag mig lite som kändis måste jag erkänna.. (väldigt lite, men ändå.) En del pr-byråer har fått upp ögonen för bloggen och vill gärna att jag ska testa prylar och så.. och nyss damp det mer en pressinbjudan till min första pressträff - från Scan Foods. Grillträff med Thomas Ravelli. Eh.. ja, jag får väl nästan gå och kolla läget. *skrattar*
Grattis!
Jättekul att just dina bilder var med och hela 3 stycken dessutom!!!
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Jätte roligt Anne :o)
Då kommer snart inbjudningarna till mingelpartyn med kändisar ;o)
Stort Grattis !
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.