Recept på fiskrätter
Det känns som om jag skrivit ett sånt här inlägg tidigare, men jag minns inte var! 
Vi äter aldrig fisk här hemma, men nu är det verkligen dags att vi börjar göra det! Både jag och min syster är inte så väldigt förtjusta i fisk, därför efterlyser jag nu bra recept för oss som inte är så vana. Själva tillagningen ska inte vara några problem, min pappa är bra på att laga mat. 
Finns det nån som har ett bra recept på en riktigt god fiskrätt som kan fånga vårt intresse tro?

Mvh Stephanie 

ngupa har lagt in flera bra och lättgjorda fiskrecept 
Är några av hennes recept, om man inte vill äta enligt lchf är det bara att servera ris eller potatis till fiskrätterna 
/Désirée
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#0 "Dejavu". 
I tråden som heter något i stil med "Äta mera fisk" har jag skrivit in ett recept på en, enligt mig och de som ätit den, god fiskgryta.
Förra gången du frågade, letade jag upp tråden och puttade upp den åt dig. Idag är jag lat så denna gång får du får leta själv. 
Om man inte är så där jätteglad över fiskrätter, kan jag tänka mig att denna gryta kan vara något.
Själv var jag tidigare trött på t.ex tråkig kokt torsk. Men så hittade jag detta receptet i en bok och har gjort grytan i ett par decennier nu. Har även gjort egna förbättringar
med tiden.
Idag blev det fisk här hemma
Ett recept som mamma hittat på rödspätta i ugn. Inte världens bästa planering dock - mamma och pappa var upptagna, så jag fick laga middagen. Första gången jag ska laga fisk och vad händer - jo, mobilen plingar till och påminner mig om Earth Hour. Så där fick jag stå och laga mat i skenet av en ljuslykta! 
Inte det lättaste att se måste jag säga… Men middagen blev rätt okej ändå. Jag har helt klart problem med fisk-smaken, men den var tillräckligt "snäll" för att gå ner ändå. Den kommer vi säkert göra fler gånger!

Mvh Stephanie