Matlust iFokus

Matlust

Etikett: matprat
Läst 74 ggr
DesK
1

Tareq Taylors matresa

Nu har svt släppt säsong 2 av Tareq Taylors matresa, denna gång får han sällskap av Tony Irving till Storbrittanien. Tareq är en fantastiskt modig, fin och ödmjuk man och en mycket duktig kock och inspiratör. Tony Irving känner jag inte till så väl, men även han gjorde ett mycket fint intryck i detta första avsnitt. 2 stora och modiga män som vågar visa känslor och både kramas, skratta och gråta. Ser fram emot kommande avsnitt.
Vad tycker ni om Tareq Taylor?

/Désirée

Maria
2

Vad spännande.
Tareq Taylor gillar jag 🙂

/Maria

Herveaux
1

Jag har inte sett så jättemycket av Tareq men han känns som en så otroligt härlig, genuin person! 🥰 Tony har jag inte sett så mycket av på TV men jag lyssnade mycket när han var radiopratare på Mix Megapol för ett antal år sedan. Herregud, vad man fick skratta. 😂

En oväntad duo men nu när man ser dem tillsammans så känns de så självklara ihop! 😀 Den här typen av serier är inget jag brukar titta på men det kan nog bli att jag följer detta.

// Harley

Carmarino
1

Har tyckt om Tareq ända sedan jag såg honom på en lokal tv-kanal i Skåne, där han bakade hemma i sitt kök. Det var till och med innan han och Pernilla Colt började med Trädgårdsfredag (eller vilken dag det nu var) hos Mandelmanns på Österlen.

Tyvärr tycker jag han har börjat bli lite väl "överexponerad". Det känns som han är med överallt numera. Får se om jag kollar på programmet.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Soligajag1
1

#0:

Tackar för tipset , ska titta på det sen.
Tareq Taylor är den bästa och härligaste person jag tittat på .
Brukar titta på "Stjärnorna på slottet" där han lagar maten , brukar va med i gruppen oxå .
Han är helt fantastisk .

😊😃

HH 🙂

MonicaLagerquist
1

Ett underbart program ❤️

Kattutan men stolt Plåtis ägare