Äta ute för en tia!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mattips från länsstyrelseN i Västra Götaland.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
- Redigerat 2022-04-23 20:55 av DesK
Pyttelite, stort tack för den filmen! Riktigt trevligt och inspirerande 😊 Vilka äter ute här?
/Désirée
#1: Jag sitter fortfarande på min inglasade balkong - men jag får sitta ensam. 😊
Annars har jag ju funderat mycket på att ta mig i kragen att ta mig men det har inte riktigt gåt från tanke till gärning än.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Till våren och sommaren men inte vintertid :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag blev riktigt inspirerad av filmen, så jag ska ta mig i kragen och göra någon matsäck när jag går ut med Zaki på en längre tur 😊🐕
/Désirée

vi åt faktiskt lunch ute igår. är hemma med två snoriga barn som är såpass att dagis inte tar emot med rinniga näsor och hosta men såpass pigga att fjärde dagen hemma är total katastrof sysselsättningsmässigt. vi tog med fläskpannkaka och varm choklad och satte oss ute på tomten. älskar att äta ute :) och så blir det en lagom utflykt där vi inte riskerar att träffa någon.
vi brukar sitta på odlingsdelen av tomten där vi i framtiden planerar stora odlingslådor och ett stort växthus. min tanke är att en dag gräva ut och grusa en rundel mellan träden där vi får plats med utebord och en ordentig plats att tända en eld och kunna grilla eller tillaga lite snabb mat ute så vi kan stå ute och fixa året runt.

Vi gör ofta utflykter med matsäck eler korvgrillning.Så mysigt
Stolt ägare till tre La permer

När ungarna var små byggde vi en grillplats i skogen bakom vårt hus.
Stolt ägare till tre La permer
I den här gamla artikeln finns det lite olika tips på utflyktsmat 😊
https://matlust.ifokus.se/discussion/1204870/ta-med-matlada-till-jobbet!
/Désirée