Matlust iFokus

Matlust

Etikett: restauranger-kaf-er
Läst 1721 ggr
Anne
0

Bra julbord i Stockholm?

Vilka restauranger har absolut bäst julbord, tycker ni?

clivia
1

jag var och åt julbord i måndags på Kallfors golfrestaurang i Järna och blev jättenöjd. Fräscht, gott, inte för stort, jättemysig lokal (minus dock för Carolas julskiva i högtalarna) och trevlig personal. Inte så farligt dyrt heller, tror det kostar 395 till lunch. Dessutom kan man komplettera trippen med att besöka till exempel handelsboden i Nibble (antroposofiskt) som är ett paradis för matnördar.

Rekommenderas!

Pia
0

Och i den handelsboden säljer de också Lisen Organics produkter, för oss som är mer hudvårdsnördar då Glad

Denna kommentar har tagits bort.
Kaisa_Kavat
1

Hum, denna tråd verkar ju lite smådöd nu faktiskt, men jag testade julbordet på restaurang Kungsholmen http://www.kungsholmen.com/index.php?pageID=264 för två år sedan och det var väldigt gott och trevligt, kändes mycket lyxigt.

Men oftast blir det julbord uppe i Tällberg hos släkten, en liten by i Dalarna. Tror de har 7 olika Hotell och alla serverar de julbord Glad

Vill man så kan man :)

FruThea
0

#4, jag provade restaurang Kungsholmen förra året. Toppen var det, de bjöd även på en show! Glad

DesK
1

Nu var det några år sen jag åt julbord i Stockholm, men här är några ställen vars julbord jag har uppskattat;

Stadshuskällaren
Siggesta gård
Nyckelvikens Herrgård
Grand Hötel
Strömma kanalbåtarna

Här är en länk till bokajulbord.nu Glad

/Désirée

FruThea
0

#6, tack för tipsen! :)