Bra julbord i Stockholm?
Vilka restauranger har absolut bäst julbord, tycker ni?
jag var och åt julbord i måndags på Kallfors golfrestaurang i Järna och blev jättenöjd. Fräscht, gott, inte för stort, jättemysig lokal (minus dock för Carolas julskiva i högtalarna) och trevlig personal. Inte så farligt dyrt heller, tror det kostar 395 till lunch. Dessutom kan man komplettera trippen med att besöka till exempel handelsboden i Nibble (antroposofiskt) som är ett paradis för matnördar.
Rekommenderas!

Och i den handelsboden säljer de också Lisen Organics produkter, för oss som är mer hudvårdsnördar då 
Hum, denna tråd verkar ju lite smådöd nu faktiskt, men jag testade julbordet på restaurang Kungsholmen http://www.kungsholmen.com/index.php?pageID=264 för två år sedan och det var väldigt gott och trevligt, kändes mycket lyxigt.
Men oftast blir det julbord uppe i Tällberg hos släkten, en liten by i Dalarna. Tror de har 7 olika Hotell och alla serverar de julbord 
Vill man så kan man :)
#4, jag provade restaurang Kungsholmen förra året. Toppen var det, de bjöd även på en show! 
Nu var det några år sen jag åt julbord i Stockholm, men här är några ställen vars julbord jag har uppskattat;
Stadshuskällaren
Siggesta gård
Nyckelvikens Herrgård
Grand Hötel
Strömma kanalbåtarna
Här är en länk till bokajulbord.nu 
/Désirée
#6, tack för tipsen! :)