Matlust iFokus

Matlust

Etiketterrådtips
Läst 27710 ggr
[Aquelegia]
3

Fixa subwaymackor hemma!

I somras grabbade vi tag i några subwaymackor i Göteborg. Jag hade aldrig ätit det innan och tyckte faktiskt det var helt okej. Idag hade jag alla grejer hemma för att göra just den baguetten jag åt då fast utan att snåla med pålägg!

Delade baguett på hälften så att den fortfarande hängde ihop. Strödde ost över och satte under ugnens grillfunktion. Sedan lade jag på paprika, jalapenjos, rostbiff och sallad. Mums! Man gör det så mycket bättre själv! Pälägg kan varieras oändligt.

Skriv gärna egna tips på snabbmat man fixar bättre hemma!

Sophey
0

Jag brukar göra kycklingmackor hemma och en del annat som istället för köpta hamburgare gör vi dom själva och hemmagjord pizza och hemmagjorda varianter av de flesta sorters snabbmat.
Det ar fantastiskt att man faktiskt kan få en del onyttig snabbmat relativt nyttig när man gör den hemma.

Jag brukar i alla fall göra kycklingmackor som består av

1. Baguetter
  2. Kyckling (i hemmagjord marinad)
  3. Barbequesås eller annan passande sås
  4. Grönsaker som sallad, tomater, jalapenos och en del annat beroende på vad jag har hemma.

Pojkvännen vill ha sina med grillad ost och ibland majonnäs och barbequesås.

Medarbetare på matlust

[Aquelegia]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad gott det lät! Hamburgare är så otroligt goda hemmagjorda, särskilt grillade hemmgjorda. Hemmagjorda pizzan härom dagen blev jättedåligRynkar på näsan osten blandade sig med degen så den blev inte genomgräddad usch Tungan ute

Sophey
0

Jag ar beroende av hemmagjorda hamburgare ha ha ha! En hemmagjord hett kryddad hamburgare med hemmagjord chilisås som serveras med sallad och tomat mums!

Det blir även gott på vanligt stekt formbröd och köttfärs är ju så billigt Flört

Medarbetare på matlust

DesK
0

Mackor av alla slag är ju enkelt att fixa hemma, bara man har grejer till det Glad Hemmagjorda hamburgare gör vi då och då, bra för den som hellre bara vill ha sallad till kan få det. Vi gör också hemgjord kebab, det är i och för sig inte så jättesnabbt gjort hemma, men gott blir det Tungan ute Likadant med pizza där ju degen ska jäsa en god stund. #2 Testa att lägga pizzan på en upphettad plåt, då blir den lättare genomgräddad Glad Ibland steker eller grillar vi korv och det får väl räknas till snabbmaten.

/Désirée

Anterrabae
0

När jag åt vetebaserat bröd så var min sub-favorit en med ost, oliver tonfiskröra och extra rå lök Sjukt gott!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Sophey
0

Mindre nyttiga fiskhamburgare kan vi göra också

1. Krispiga fiskpinnar från frysdisken
  2. Remouladsås
  3. Grönsaker
  4. Hamburgerbröd

Sen kan man ju ha lite vad man vill på dom men detta är typ den enda gången jag får i mig fisk i alla fall. Tyst

Medarbetare på matlust