Matlust iFokus

Matlust

Etiketteromsajtenifokus
Läst 1349 ggr
Loucar
0

Lite förändringar

Hej alla medlemmar

Det känns som det är dags att strukturera upp grupperna lite, börjar bli lite dublettsituation så den närmaste tiden hoppas vi att ni har överseende med att saker o ting ändras lite……

Kom gärna med synpunkter till mig om ni tycker nåt saknas då det är jag som kommer utföra grovjobbet.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

Loucar
0

Kommer att vara här lite från o till under kvällen så använd de gamla grupperna tills vidare så flyttar jag över vartefter

Hälsningar

Louise

[Norum]
0

Vilket jobb du lägger ner! Jag kan bara säga tack på förhand.. Glad

AnneN
0

Jag är övertygad om att det blir jätte bra då du är klar och självklart har iallafall jag överseende med att det kan vara lite rörigt under tiden Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Loucar
0

Tack Åsa och Anne

Hälsningar

Louise

[Norum]
0

Du får gärna fetmarkera rubrikerna, de syns lite dåligt annars tycker jag..

Loucar
0

Det går inte att göra det tyvärr. Frågade Niklas om detta o det gick inte o fixa till. Men jag håller helt med dig Åsa får försöka komma på nåt annat sätt att markera detta….

Hälsningar

Louise

[Norum]
0

Det trodde jag… OK, då har jag lärt mig nåt nytt i kväll med. :)

Loucar
0

Vad kul det är att gå igenom alla gamla inlägg ni kan lita på att det kommer o puttas upp inlägg lite här o var varefter jag hittar saker som känns kul o ta upp på nyttGlad

Hälsningar

Louise

Loucar
0

Ni kommer säkert märka att jag byter rubriker på en del inlägg, det är bara för att man lättare ska se vad det handlar om….hoppas ni som skriver inläggen inte tar illa upp…kommer även rätta en del uppenbara stavfel som jag ser med blotta ögat ibland blir det ju fort men fel när man skriver (vet av egen erfarenhet)Flört

Hälsningar

Louise

Kramis65
0

Ändra och putta på du, äntligen har jag hitta detta att du redan har börjat snack om att jag är närsyntSkrattande Har ju inte sett detOskyldig

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

Loucar
0

Ibland hittar även en blind höna korn vet du väl kramisGlad

Hälsningar

Louise

Chrome
0

Vilket jobb du göra. Jobba inte ihjäl dig bara.

MVH Agnes

Loucar
0

Jobba ihjäl sig nej då vila får man göra i graven vet du väl chromeFlört

Hälsningar

Louise

Chrome
0

Haha. Det är så sant så. Skrattande

MVH Agnes