Matlust iFokus

Matlust

Etikett: matprat
Läst 115 ggr
Soligajag1
2

Ugnspannkaka med bacon i

https://susannesskafferi.se/2025/02/ugnspannkaka-ett-kanonrecept/

Detta recept måste ni testa , , Ugnspannkaka , så gott och den blir så fin , man ska INTE öppna ugnsluckan innan "matklockan" ringer. . 😛

Till denna pannkaka äter jag lingonsylt, , man kan ta rivet äpple, rivna morötter . .

Lycka till.

( Bild kommer senare) 😍

HH 🙂

Häromdagen handlade jag ägg på Emma´s getgård utanför Umeå. Det är speciellt […]
  • Redigerat 2025-07-31 08:20 av Soligajag1
Fridaaaa
2

Fläskpannkaka är gott! :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carmarino
2

Vill ha knaperstekt fläsk och lingon till min ugnspannkaka. 😋

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Soligajag1
2

#2:

Okej , förstår och håller med. Gott gott. 😄😋😍

HH 🙂

Soligajag1
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Såhär blev pannkakan 😃🥰

Frukost nu. 😃😋

HH 🙂

Soligajag1
1

#1:

Tackar . Håller med.😋

HH 🙂

Carmarino
2

#4: Så mumsigt. 😋

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Soligajag1
2

#6:
Tack så mycket. 😃🥰♥️

HH 🙂

DesK
2

Det är jättegott med bacon i ugnspannkaka. Jag började med det, när barnen var små 😊

/Désirée

Soligajag1
2

#8:

Tackar så mycket.

Såg receptet med bacon i , då provade jag det. Så gott.Mums!😋

HH 🙂