Matlust iFokus

Matlust

Etikettmatprat
Läst 87 ggr
MonicaLagerquist
1

Äter du våfflor idag?

Idag är det ju våffeldagen. Äter du våfflor idag?
Hur äter du dina våfflor?

Stolt ägare till tre La permer

Carmarino
0

Nej, det blir inga våfflor idag. Är inte tillräckligt förtjust i våfflor för att göra en omgång till bara mig själv - så jag firade med en räkmacka istället. 😄

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

flocken
1

Jag håller på för fullt nu. Tänkte överraska barnen med kompisar när de kommer hem från skolan nu

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Scorpio97
2

Nej, det blir inga våfflor här. Det är något jag generellt avstår från sen jag började med lågkolhydratkost och ännu mer sen jag fick diabetes. Jag tycker det är godast med socker, mörk sirap eller hallonsylt på. Inget som direkt passar in i min kost numera :)

//Jessie

• Redigerat 2022-03-25 13:53 av Scorpio97
Tarotstollan
0

Nej, inga idag. Kanske senare i helgen eller i veckan någon enstaka.
Får också tänka på diabetes.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MonicaLagerquist
0

Nix inga här hos oss idag.

Stolt ägare till tre La permer

Maleficum
0

Hade inga planer med det men så bjöds det på våfflor till fikat idag så då tog jag en med sylt och grädde. Annars brukar jag inte orka göra det bara till mig själv så de få gånger jag äter det annars är när jag är hos mina föräldrar och min pappa får för sig att göra våfflor.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Jag hoppas att det bor nåt men tror inte det.. annars så kanske det blir i veckan :D

Gillar att ha hallon sylt, socker eller nutella på, självklart grädde till den första och tredje

Fridaaaa
0

Vi fick våfflor på jobbet :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tant Grön
1

Tänkte överraska en kompis med nygräddade våfflor med vaniljglass, banan och blåbär. Var så sugen, men så hittade jag inte våffeljärnet! 🙁

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Det blev vidfilmen idag ändå :D