Annons:
Etikettermatprattips
Läst 149 ggr
DesK
2022-02-09 18:30

Poddar om mat och dryck

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sedan en tid tillbaka så har jag börjat lyssna på poddar. Jag gillar:
Portionen under tian-podden med Hanna och Johanna. De är så trevliga, positiva och glada 😊👍
45 minuter AV/matresan med Jenny Alversjö och Erik Videgård, de är jättetrevliga och jag har fått några riktiga aha-tankar😊👍
Food Pharmacy med Lina Nertby Aurell och Mia Clase denna podd handlar inte bara om mat och dryck utan även mycket om hälsa och välmående. Trevligt och lärorikt
Har du några fler trevliga tips, så dela gärna med dig här 😊😊

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Med Jenny Alversjö och Erik Videgård. Äntligen en podd i njutningarnas tecken! I Matresan fördjupar sig Jenny och Erik i mat, dryck och de upplevelser vi får i samband med dessa. Matresan tar dig med på restauranger, resor och är fylld med tips och råd till dig som gillar detta.
  • Redigerat 2022-02-09 18:32 av DesK
Annons:
Magi-cat
2022-02-09 18:56
#1

Jag gillar Hanna Olvenmarks bok!

Podden har jag däremot inte lyssnat på, men tack för tips. 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

DesK
2022-02-09 18:58
#2

Magi-cat, Hanna har gett ut 3 böcker 😉 så vilken av dem är det du gillar? Jag gillar verkligen deras podd 👍

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Magi-cat
2022-02-09 20:00
#3

#2 Tror det var den som syns på bilden ovan. 🙂 Men de är säkert bra allihop.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

B
2022-02-16 16:23
#4

Gillar podden Allt vi vill laga med Timbuktu och Frida Lund. Väldigt blandat innehåll beroende på vem som är gäst. Men kan rekommendera!

-Bokälskare med passion för matlagning-
Min sajt om kokböcker

DesK
2022-04-01 17:21
#5

#4 Den ska jag lyssna på, tack för tips! 🙏😊 Just nu lyssnar jag på podden Margarinet med Siri Barje och Frida Lund, den är också mycket bra och trevlig 😊
Sen vill jag tipsa om Wine with us, som sänds på Fb och äldre avsnitt finns på youtube. Intressant och lärorik 👍😊

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: