Matlust iFokus

Matlust

Etikett: köksutrustning
LĂ€st 3407 ggr
[Aquelegia]
1

Loka likes Old school

NĂ„gon som har smakat?😃

Smakade den med strawberry iscream och den med choklad shake. SÅ goda ojoj. HĂ€rligt dĂ„ jag har glassförbud (jag Ă€ter kopiösa mĂ€ngder glass sĂ„ fort solen Ă„ker fram) sĂ„ dessa smaker Ă€r helt fantastiska för att stilla mitt glassug. Tackar inte nej till fĂ„talet kalorier heller😎
Imorgon vĂ€ntar Lime paj smakenđŸ€Ș

Är nyfiken pĂ„ vad andra tycker om smakerna. Visst var det mĂ€rkligt att det var ett mineralvatten. Men smakerna var sĂ„ goda att det verkligen blev supergott.

Undanber svordomar och "Ă€ckelord" inga fy, usch, Ă€ckligt, blĂ€ med mera (med vetskapen om att mĂ„nga sĂ€kert inte faller för dessa smaker som jag😉 ) . Det finns bĂ€ttre ord för att förklara att man ogillar nĂ„got.

DesK
1

Denna typ av smaksatt vatten har fĂ„tt en stor marknadsandel pĂ„ senare tid och jag tror att de fyller en viss funktion, bland annat dĂ€rför att de Ă€r mindre söta Ă€n vanlig lĂ€sk, om jag har fattat rĂ€tt đŸ€” Vad jag har lite svĂ„rt med Ă€r att sĂ„dana hĂ€r produkter vanligen innehĂ„ller en mĂ€ngd tillsatser som inte Ă€r sĂ„ bra. Jag föredrar dĂ€rför att sjĂ€lv smaksĂ€tta mitt vatten med juice, frukt eller bĂ€r.

Men som sagt nog fyller dessa olika smaksatta vatten en funktion för mĂ„nga! 🙂 SĂ„, ni som har smakat, vad tycker ni om dessa?

/Désirée

[Tassy]
1

Intressant!

Jag gillar inte vanliga smaksatta mineralvatten, men detta kanske kan bli mitt alternativ till lÀsk? Smakar de "mer" Àn vanlig loka som Àr smaksatt?

Karmatarerskanise
2

Smakade den med choklad och det var inget för mig. Vatten ska smaka vatten 😃

fridaas
1

LÄter inte som det Àr nÄgot för mig dÄ jag inte tycker om mineralvatten, fast jag funderar pÄ att testa, kanske funkar trots allt!

Med VĂ€nliga HĂ€lsningar Frida

Kolla gÀrna in Finntrolls HembrÀnneri pÄ facebook och instagram.

Portie
2

Det lÄter intressant, fÄr nog testas, fÄr kolla om Maxi har det imorgon!

IntehÀrutandÀr
0

Jag blir ju alltid nyfiken pÄ nya smaker, men klarar inte av mineralvatten överhuvudtaget. Tycker alla smakar samarin - förutom en; BonAqua PÀron. Den kan jag med.

[Aquelegia]
1

#1 Är naturliga aromer det Ă€r smaksatt med och det mĂ€rks i smaken. Inget socker alls i dessa drycker utan endast smak😉Det var mĂ€kta hĂ€rligt att dricka en "chokladmilkshake" i solen igĂ„r utan att trigga mitt sötsug men Ă€ndĂ„ fĂ„ smaken 😃

#2 Neh, Ă€r samma dĂ€r. Mineralvatten med smak, Ă€r ju svĂ„rt att dölja "vattensmaken" kan ta med en av varje smak nĂ€r vi ses sĂ„ fĂ„r ni smaka😃

#3 Den med choklad var inte lika god som den med Jordgubbsglassen. DEN var ljuvlig!

#4 Gillar man inte smaksatt vatten Àr det ett lÄngskott men smaka sÄ fÄr du avgöra sjÀlv. Tycker det var en kul grej.

#5 Hoppas inte jag gett dig för stora förvĂ€ntningar nu 😎

#6 Åh vad synd! En kul grej tog jag det som men föll pladask. Skrattade nĂ€r jag sĂ„g reklamen men jag kan inte hĂ„lla mig ifrĂ„n nya smaker. SĂ€rskilt Limited edition tar jag som en utmaning dirket vĂ€nd till mig ^^

Karmatarerskanise
1

#7 FĂ„r vĂ€l ta och testa den ocksĂ„ dĂ„ 👍

[Aquelegia]
1

#8 Smaken Àr som baken och gillar du inte chokladen alls sÄ Àr det osÀkert om du kommer gilla Jordgubbslokan. Men du kanske ocksÄ Àr en nyfiken en som gillar att prova nya smaker ^^

Karmatarerskanise
1

#9 Jag Ă€r alltid nyfiken pĂ„ nytt 😃

[Aquelegia]
1

Ingen som hade smakat Limepajen? Är lite lite rĂ€ddnosad inför den. Hittade ingen av smakerna pĂ„ Willys😼

[Mustangcab]
1

Nej chocklad skulle jag nog inte vilja ha lika lite som vanilj. Men jag vet inte om det Àr Loka eller nÄgot annat mineralvatten som har Pineapple och det Àr jÀttegott. Inte sött utan bara smak av ananas.

[Aquelegia]
1

Åh, willys har fĂ„tt in smakerna, jordgubb och choklad men pĂ„ 1.5 literflaska😡 SÅ mycket milksshakesmak vill jag inte ha och netto Ă€r svĂ„rt att gĂ„ in pĂ„ BARA för att köpa mineralvatten.

[Tilde]
1

Vill gĂ€rna smaka dĂ„ min syster har tipsat om hur fantastiskt goda de Ă€r! Men de finns inte i Danmark! đŸ˜Ą Det fĂ„r bli nĂ€sta gĂ„ng jag besöker Sverige dÄ  đŸ€

[Aquelegia]
1

hahahah fick dagens skratt nĂ€r ja lĂ€ste en recension dĂ€r personen tyckte att de var lite för lite söta i smaken men att den ene var lite sötare, eh? det Ă€r ingen sötning i dessa överhuvudtaget đŸ€Ș

Chestnut
1

Har jordgubbsglassen hemma, helt okej! Tycker dock bÀttre om andra "Loka likes" som dom haft tidigare

Med vÀnliga hÀlsningar
Chess

food
1

jag brukar inte dricka smaksatt vatten. jag tycker om att bara dricka det som det Àr.

Sofy
1

Jisses vad god chokladshaken var! Imorgon ska jag testa jordgubbsglassen och limepajen.đŸ€€

Följ min och mammas matblogg pÄ Instagram Frosserian

Sofy
1

Har precis köpt och provat citronpajen och jordgubbsglassen. Citronpajen var sjukt god enligt bÄde mig, sambo och mamma och jordgubbsglassen var ok.

En delad första plats till citronpajen och chokladshaken men citronpajen gĂ„r nog lite före
och en andra plats till jordgubbsglassen🙂

Följ min och mammas matblogg pÄ Instagram Frosserian

DesK
1

Har köpt citronpajen och choklshaken nu, jordgubbsglassen var slut 😼 Blev ju nyfiken ju! 😃

/Désirée

[Aquelegia]
0

#20 hihi dessan dĂ„! 😉

Testa limepajen, god smak men den fick jag inte att go ihop. Kan hÄlla med som det sÀgs att limepajen smakar sötare Àn de andra. MÀrkligt dÄ det inte finns en gnutta sötning överhuvudtaget haha
Jordgubsshaken Àr min smakvinnare!

[deen]
2

Fick pröva chokladshaken igĂ„r, och det kĂ€ndes bra mĂ€rkligt!đŸ€” Smak och utseende gick inte riktigt ihop i huvudet.đŸ€Ș Tyckte annars den var god, men i smĂ„ doser, skulle nog inte kunna dricka sĂ„ mycket av den.

chilisalsa
1

Är det inte bĂ€ttre att köpa en jordgubbe, ett hallon eller kanske pussa pĂ„ nĂ„gon ?

De enda jag testat har varit fruktsmaker och de var 
. inte goda. Är man upplevd pĂ„ milkshake i barndomen gör sĂ€kert smakerna ett spratt
 :-)

Medarbeterare pÄ Kost

Marinas Mix
1

Har testat "Lemon Pie" idag och den var god, jag brukar inte gilla mineralvatten annars, men den hÀr kan jag tÀnka mig att köpa fler gÄnger.

Pyssliga hÀlsningar Marina.
SajtvÀrd pÄ PÀrlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
HÀng med in i det nya Àventyret pÄ BeadCraft
_

[Aquelegia]
1

För min del Ă€r nyhetens behag över redan hihi sĂ„ mycket tjĂ€nade Loka pĂ„ migđŸ€Ș Kom pĂ„ att jag inte hade nĂ„gon lust att spendera pengar pĂ„ smaksatt vatten. DĂ„ vĂ€ljer jag mina tillfĂ€llen istĂ€llet och vĂ€ljer den Ă€kta varan. Toppen idĂ©, kul grej helt enkelt ^^ Köper jag en dricka pĂ„ resande fot sĂ„ hĂ€nder det sĂ€kert att jag grabbar tag i en Old school Ă€ndĂ„ men inget jag tĂ€nker göra till vardags.

Portie
1

Nu har jag Àntligen smakat jordgubbsglassen och nu dricker jag chokladshake. Glassen var sÄdÀr, smakade lite "isigt" i eftersmaken, men ganska okej. Chokladen Àr riktigt god, konstigt dock. Men chokladen kommer jag definitivt dricka mycket av i sommar!

[Aquelegia]
0

Ville sÄ gÀrna ha strawberryn som skÀmma bort mig nu nÀr jag ligger sjuk men hittar ingenstans!

Marinas Mix
0

Har testat Strawberry, men min favorit hittills Àr Lemon Pie. Men ska försöka testa chokladen ocksÄ.

_

Marinas Mix
0

Nu har jag testat Chokolate shake flera gÄnger och den Àr favoriten, förvÄnansvÀrt nog.
idag nÀr jag var nere och handlade hade de 3 st 1,5liters chokolate shake för 22kr+ pant.

SĂ„ nu har vi laddat inför midsommarhelgen😃

_

Zureel
1

Jag och en vÀn testade alla tre vi tyckte bÄda bÀst om lemonpie tyckte man kunde ana pajskalet och sÄ smakade den lemon curd pÄ andra plats kom chocolate shake tyckte den smakade lite mörk choklad faktiskt och sist kom strawberry icecream tyckte att den hade minst tydlig smak.

[Aquelegia]
0

Hittar inte Loka i stan lÀngre annat Àn överprisade pÄ pressbyrÄn sÄ köper en varannan mÄnad nÀr jag Àr pÄ ica utanför stan och handlar ^^