Rolig idé
Haha, jag kom på en sak! 
Man kan ta korv och stoppa in spagetti i och sen koka, haha 
Kul idé. 
Men man får nog koka lite extra-spagetti så att proportionerna spagetti/korv blir bra.
Hmm. Man skulle kanske kunna sticka in spagetti så att man får ett mönster!?
Nu har jag aldrig kokat falukorv (kan man göra det?), men om man köper rak falukorv och gör ett blom-mönster så har man ju lyckats göra "blommig falukorv". 
Fast pasta ska ju kokas i rikligt med vatten, så jag undrar om pastan får tillräckligt med vätska, där, i korven. 

Stoppar man in lite kortare och lite fler "pinnar" fungerar det säkert bra!

Hakuna matata!
Bara det att jag ogillar kokta saker.:p
Det där såg jag för ett tag sen nånstans, då som ett förslag till att göra mat till barn roligare och mer spännande 
Falukorv kan med fördel kokas och serveras med pepparotssås 
/Désirée
Förstod inte först hur #0 Menade med att ha spaghetti i korv men bilderna <3 Jag är såld detta skall prövas hihi. Detta gjorde min sjuklingdag 
Kul! Det där ska jag bjuda töserna på nån kväll.
Vad använda för korv? för korv brukar ju inte ska koka så länge o spagettin i åtminstone 7-8 minuter?
Blir det inte svårt att få pastan helt klar? Tänker på de delarna som är inne i korven.
Erkänn att du fick iden av att du såg bilden! :)
Själv testade jag iden, blev rätt gott med lite ketchup, vanlig varmkorv!
Och vad spelar det för roll om korven kokar i 8-9min =) Det är ju korv, den bir inte dålig!
#8 Jag såg ju inte bilden förrän jag skrev idén! :P
#9 Bilden har legat uppe på de flesta "roliga bilder/länkar" sidor, jag såg den precis för ett par dagar sedan =)
Hakuna matata!
#9 Okej
hehe
Nu har jag testat att göra "blommig falukorv".
Använde mig av 5-6 minuters-spagetti, som jag stack igenom falukorvsbiten i ett "blomliknande" mönster. Lät koka 15 minuter. Skar sedan biten i 4 skivor.
I och med att spagettin inte går spikrakt igenom korven, så blev det väldig skillnad när man jämförde den första blommiga falukorvs-skivan med den sista "modern konst"
-skivan.
Med en bättre teknik funkar det nog bättre. Kanske svart spagetti hade varit bättre, visuellt!?
Nu har jag i alla fall käkat "blommig falukorv"!
Hur många har gjort det? 
#12 men du skulle ju ha plåtat så du kunde visa oss:)
Dolfen det där låter spännande, men
Pilon 5 extra stjärnor till dig! 
/Désirée
#13 - Kanske nästa gång, om det blir någon. Eller kanske "någon annan" konstnärlig, lekfull och nyfiken person hinner före!? 
#15 Det är ju bara hur roligt som helst med många bilder på spännande matkreationer, så du slipper inte undan även om nån annan hinner före 
/Désirée
Funderade på samma sak som Tassy i #7.. Blir verkligen spaghettin klar innuti korven
Någon annan får kanske svara på det som gjort dem. Men korv (de "vanliga" falu och kokkorvarna innehåller ju ganska mycket vatten. Tror nog att spagettin blir hyffsat klar även om den kanske är lite mer al dente :)
Det räcker ju trots allt att ånga spagettin (ni vet, i början innan man får ner hellånga spagettis i kastrullen) för att den ska bli böjbar på bara någon minut. (Med erfarenhet att koka spagetti i 3 literskastrull utan att dela dem. ;)
Hakuna matata!
Men jösses vad ni är nojiga över denhär rätten :D hahaha
Människor! Det är KORV och spagetti vi talar om :D
Ärligt talat så tyckte jag det såg lite oaptitligt ut med den kokta spaghettin i korven. Det här kommer jag inte att prova, men kul att ändå få se nya idéer
#20 det är nog det folk gillar - att det ser lite freak-aktigt ut :D
Det är tur att vi är så olika, med olika smak. Vad tråkigt om ingen kom med nya rätter ibland. 
Jag skulle nog inte heller prova denna idé, men jag ser att den kan locka vissa, och det skulle nog passa barn bland annat.
Lite udda och rolig mat.