Matlust iFokus

Matlust

Etiketteromsajtenifokus
Läst 989 ggr
DesK
5

Nya funktioner

Killarna bakom iFokus utvecklar nätverket hela tiden, vilket vi som användare får glädje av. De senaste nya funtionerna är:

Mini-löpsedeln som du hittar under varje tråd

Bra inläggknappen som du hittar under varje inlägg. För varje gång någon klickar där ökar siffran i den grå rutan längst till höger

För att iFokus ska kunna bli så bra som möjligt önskar Niklas att så många som möjligt svarar på hans fråga Glad

/Désirée

[GunillaR]
2

Får jag kopiera detta "superbraiga" inlägg?

DesK
2

Ja det får du självklart göra! Glad Jag har lagt in det på Konstnärer nu också Glad

/Désirée

DesK
2

En annan lite äldre ny funktion är att alla kan skapa kluringar Glad

/Désirée

DesK
2

Bra inläggknappen har nu flyttat! Den raden är nu centrerad längst ned, men Bra inläggknappen finns längst till vänster. Glad

/Désirée

DesK
2

Vill bara påminna om Bra inlägg-funktionen, använd den gärna när ni ser något bra här på sajten. Den funkar ungefär som Facebooks gilla-knapp men bara internt inom iFokus.

/Désirée

DesK
1

Nu kan du samla Guldmynt inom iFokus, dessa kommer du framöver att kunna använda till extrafunktioner på iFokus. Glad Vi ska ha lite kul också Skrattande

/Désirée

DesK
0

Nu har Guldmyntshoppen öppnat du kommer dit genom att gå till din skattkista och klicka på Guldmyntsshoppen under skattkistan Glad

/Désirée

DesK
0

Alex har lagt in en bra beskrivning om hur det fungerar med guldmynten inne på Support Glad

/Désirée

Anterrabae
1

Tack vare den kan jag hitta guldmynten jag med, utan att jag ser dem Flört

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade