cocoste
finns det nån som vet vart man kan få tag på cocoste, helst i lösvikt, men påse duger lika bra
har varit till varenda teshop i stan (örebro)
men ingen verkar ha det
You can't spell Bitchy without Itchy
Twinings har visst ett kokoste i påsar, så fråga i din butik om de kan ta hem det.
/Désirée

Det enda de har är http://www.twinings.se/svart_smaksatt_te/products/58/19853/19878/19873/voyage_brazilian_baia.aspx
och det har jag hemma, men det smakar mer vanilj än kokos 
Aj då det var ju inte så roligt! Du skulle kunna köpa kokosfett med kokossmak och ha lite i ditt te, då får du garanterat kokossmak. Kanske skulle det funka att ha kokosmjölk i te också. Jag förstår att du helst vill ha ett (svart) te som smakar kokos, men tills du hittar det kanske något av mina tips funkar.
/Désirée

jag får testa med lite kokosfett kanske 
jag hittade svart kokoste på nätet, men frakten skulle gå på mer än vad teet kostar 
Störande det där, jag köpte ett gott kokoste förr, det var faktiskt liptons pås-te, men det smakade mycket kokos och jättegott. Det försvann, och byttes mot ett med ananas och kokos, nu tror jag det är ännu mer tjafs i den. jag saknar det rena kokosteet, jag med.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

#5 jag kommer oxo ihåg det där teet, och saknar det så mycket 
jag förstår inte att det inte finns nåt rent kokoste, när det tydligen är fler än jag som önskar att det fanns
#6 Jag har ett uppdrag! Har fått en idé om att blanda till själv. Tänkte mig köpa naturellt svart te, kokosarom, och sedan sådana kokosbitar som är sockrade för d rostade jag testade gav en lite unken smak. Ej att rekommendera! Ska på jakt i helgen efter kokosarom 
Åh, bra ide! Ser fram emot att höra om resultetet. 
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade