Matlust iFokus

Matlust

Etikettutanför-ämnet
Läst 938 ggr
Anterrabae
0

OT Hur gör man? ;)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

DesK
0

Ha ha ha Skrattande men frågan är om det går att lita på Aftonbladets uppgifter Obestämd

/Désirée

Anterrabae
0

Sant, men i alla fall. tänk om det skulle vara så illa! Tyckte det var lite kul, mitt i tragiken. Flört

//Ida

DesK
0

Ja visst är det lite kul, men jag skulle tro att generellt tar våra primitiva drifter över, så att sånt här löser sig - ähum - lite av sig själv Flört

/Désirée

Anterrabae
0

Jo, det jag tyckte var intressant var väl att det var religion inblandat. Vilken religiös diciplin i så fall! Där gäller det verkligen att förtrösta på sin gud.

Men det är ju bara att (för att dra till med ett fiktivt exempel) kolla in "den blå lagunen" de visste inte heller, hade ingen aning, och vips var hon gravid Flört Så visst brukar det lösa sig ändå!

//Ida

[Aquelegia]
0

Något kinesiskt par skrevs det om för något år sedan om jag inte minns helt galet?

[Lava&Zorro]
0

Hahaha! Hur tror dom att barn föds egentligen? Haha va konstigt att inte veta Tungan ute

MonisN
0

Ojoj!! Man undrar om dom inte gått i skolanFörvånad

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Anterrabae
0

Verkar inte så. Kanske hemundervisning i religionens tecken (nu har jag av princip inte något emot hemundervisning, om man får lära sig allt). Helt klart avskärmat i alla fall.

//Ida