Matlust iFokus

Matlust

Etikettutanför-ämnet
Läst 1011 ggr
stinel
0

tynn eller tykk!

Mange syntes at de er for tykke og de slanker seg.Man kan lese på nettet og i bøker + mange andre steder der det står hvordan man slanker seg..men finner man steder der det står hvordan man kan legge litt på seg?!

Jeg syntes selv jeg er for tynn, og jeg spiser veldig mye,men jeg legger ikke på meg!…Er det noen som vet hvordan jeg kan legge litt på meg, men samtidig være sunn?…

pliiis hjelp meg!

klem stinel;)

chinerunner
0

Det finns killar som verkligen kan detta  Glad

Det du söker heter chanko .

10 stora skålar av detta varje dag och du kommer att "växa" Glad 

/Patrik

Karmatarerskanise
0

Protein drinkar funkar bra de med. Träning också.

chinerunner
0

Stinel: jag vissten inte att du var 13 år. Man ska inte expermintera med maten innan man växt färdigt. Jag ser att du dansar och spelar fotboll, så du gör av med massor av energi. När du blir lite äldre så kommer din kropp att bygga på sig något som kallas amningsreserv. Stjärt och lår blir fylligare. Om du inte är så smal (tynn) att du fryser hela tiden, så är det nog ingen fara med dig. Gå till skolsköterskan och be henne väga och mäta dig, så får du veta om du är för mager.

/Patrik

Karmatarerskanise
0

Oj, bara 13 år. Då får du nog vänta ett tag innan du vet hur din kropp kommer se ut. Att försöka gå upp i vikt innan du är färdigväxt kan bli väldigt fel sen när du väl får kroppsfettet som byggs upp ända till man äre ca 20 år.

stinel
0

patrik: jeg mener ikke sånn at jeg får masse muskler!

alle:takk for hjelpen!