pizzor
Hejsan! läste denna artikel, någon som vet om alla dessa uppradade pizzor finns? Någon som kan verifiera någon av pizzorna? Funderar nämligen på att göra en notis om detta i en annan tidning? Om ni vet om någon av dessa pizzor finns, kan ni i så fall Pm:a mig? Tusen tack!
Mvh Emma
Oj, vilka läbbiga saker
Jag gillar lite mer basic-pizza jag 
Håller helt med Anne. En pizza är en pizza är en pizza. Ingen fläskfilé, ingen bearnaisesås och så vidare.
Det jag kan sträcka mig till, är kebab och färsk sallad till det. Eller kryddstark korv istället för pizza. Men det är på gränsen 
mvh Martin

Har sprungit på pizza-slice med korv och pommes på. I ett italienskt snabbköp, dessutom!
Åh, fast béarnaisesås tycker jag är rätt gott på. Eller till. Gärna en capricciosa. 
Vet att det finns pizzor med pommes. Sambon som älskar kebabpizza brukar köpa en dylik med pommes när jag är ute och reser
Asta, vart bor ni? brukar han köpa den i er stad?
Min sambo brukar också köpa kebab pizza och lägga till pommes och sallad. Som en kebabtallrik fast på pizza, jätteläbbigt
vi bor i Norrköping.
Men varenda stad måste ju ha någon pizzeria som severar med strips på också?
#8 Jag har inte sett det någonstans i Malmö. Men och andra sidan så går jag i regel bara på 2-3 stycken i Malmö, så hade jag vidgat vyerna så hade jag kanske hittat.
mvh Martin