McBean?
Är det någon som har testat McDonalds nya vegetariska hamburgare, McBean? Den ska tydligen vara riktigt kryddstark. Fick ett tips av en kompis som testat - att be om vanligt bröd (den serveras med ganska grovt fullkornsbröd) och extra dressing. Han tyckte att den var väldigt torr annars - men god smak.

Jag har bojkottat Mc bra länge nu, men vad sjutton en vegoburgare borde man nog testa ändå…:) Annars tycker jag att BurgerKings vego är ganska ok.

Jag har inte ätit på McDonalds på jättelänge då dom tog bort sin vegetariska burgare för bra länge sedan. Om dom fått in en ny så ska jag nog prova den.

Nu har jag faktiskt provsmakat den, helt ok som snabb brist-på- annat-mat.
Väldigt kryddig och ganska saftig. Jag upplevde den som klart mindre flottig än deras förra vegoburgare.
Det behövs absolut ingen extra dressing, den både ser ut och smakar som lim ändå…:/ Skippa dressingen helt skulle jag vilja säga.
Serverades i gott rågbröd.
Pia, tack för recensionen! Man kanske kan få den med nån annan dressing, om man ber snällt. Eller utan dressing, lim lät inte så himla gott. :)

Måste pröva i morgon:)

"Utan limdressing tack"…:)

Jobbar på McDonalds och är glad över en vegetarisk burgare. Tidigare var det ju endast fisken som jag kunde äta då jag är demivegetarian.
Den nya McBean är dressad som Mcfeast fullkorn med sallad, lök, tomat och lättmajonäsdressing. Burgaren innehåller kidnebönor och stora vita bönor. Att den är stark beror på att den är kryddad med cayennepeppar bl.a.
Vill man inte ha McFeastdressingen så kan man säga till om det i kassan och byta ut den mot någon annan.
bnoffan - perfekt, tack! :)