Halloweenmiddag, tips?
Jag ska ha en halloweenmiddag.
Behöver lite tips.
Har funderat på nåt kött till huvudrätt med honungsglacerad pumpa & potatis i ugn, såg nåt recept på det.
Sen till efterrätt antingen en pumpatårta (typ prinsess, fast som en pumpa) eller någon mousse med någon roliga chokladdeko som spindelnät eller så.
någon som har några ideer? skulle vilja ha en förrätt också 
Ida
Medarbetare på Florist

Det enda jag kan komma på just nu som jag gjorde till min dotter och som du kanske kan använda till efterätt är halloweenplättar.
Du gör vanlig pannkaksmet och sedan delar du upp den i 2 skålar i den ena häller du outspädd apelsinjuice och den andra kakao. Sedan vispgrädde till.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

Fick faktiskt en idé om förrätt du kan skaffa små minipumpor och sen använda dessa som sopptallrikar och servera pumpasoppa.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Vi gjorde på någon sådan middag svart spagetti med tomatssås, som presenterades som kokta spindelben med levrat blod. Fast det låter som att du vill ha lite finare mat och inte så "läskig" sådan.
Vår var också en vuxenmiddag.
Vi hade faceoff-pajer till förrätt. Portionspajer som vi hade gjort ansikten på med hjälp av grönsaker. Sedan hade pastan då. Dessert har jag faktiskt glömt vad det var.