River cafe cookbook
Är det någon mer än jag som ser denna serie, älskar dessa "tanter" de är så positiva o lagar verkligen mat med kärlek.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Vad är det och vilken kanal? Jag har inte ens hört talas om dom..

Kanal 9 programmet slutade precis men det går varje vardag kl 10:50 samt 19:00. Du kommer älska programmet.
De lagar italiensk mat o man verkligen känner hur de älskar det de gör. O man blir inte ett dugg hungrig
Hälsningar
Louise
Jag har sett ngt avsnitt. Man blir sååååå sugen :)
Där ser man hur olika man uppfattar människor. Min man och jag tittar på programmet ibland, men vi brukar ha lite roligt åt att vi tycker de ser helt oengagerade ut fast de pratar engagerade ord. Att minspelet inte alls hänger ihop med vad de säger liksom.
Vi har deras frörsta kokbok, köpte den för många år sedan när vi var i London. Där är många supergoda recept, men lite bilder. Jag gillar bättre kokböcker med bilder, trist eller inte.

*S* jag tror det är deras släpiga engelska ni hakat upp er på o att det är det som får er att tycka att ord och handling inte går hand i hand.
Kokböcker ska ha mkt bilder det håller jag med om det inspirerar. Ett recept ska inspirera till att våga exprimentera inte att det ska följas slaviskt.
Hälsningar
Louise
Nej det är inte språket, det är minspelet. Som vi tycker saknas. Vi tycker de ser helt nollställda ut på något vis. Men dialekten gör ju inte det hela bättre så klart.
Jag har inte kanal 9 så det löste sig av sig självt..

det går inte att se på nätet då via deras hemsida inte för jag kollat om de har en sådan men det brukar finnas.
#6 ok, jag ser det mer som att de är så koncentrerade i vad de gör jag ser nog oxå rätt nollställd ut när jag lagar mat men har engagemanget ändå *S*
Hälsningar
Louise
Ska se vad jag kan hitta.. nu blev jag ju nyfiken. haha

Ja se där vad olika åsikter kan göra för ditt tv-tittande skruttis
Hälsningar
Louise
Gubben klagar.. är det inte datan, så är det tv:n… och nu kanske det blir en mix?? *S*

ja du kan börja kolla tv via datan då kan han väl inte klaga…han får väl skaffa egna intressen eller *S*
Hälsningar
Louise
Fast hur man ser ut när man lagar mat själv och hur man ser ut när man lagar mat på TV tycker jag nog inte är riktigt jämförbart. Men egentligen ville jag bara komma fram till att man uppfattar saker väldigt olika ibland.

Jo men så ska det ju vara vore ju inte så kul om alla tycker lika om allt va tråkigt vi skulle ha då
.
Hälsningar
Louise

Gick det att se på nätet skruttis….
Hälsningar
Louise
Hittade bara en massa text och hemsidor, ska kolla bättre i morgon.

Haha annars ska jag spela in ett avsnitt åt dig…du kan ju inte missa ett sånt bra program
Hälsningar
Louise
De är väl helt OK men inte så mycket mera de är ju lite tråkiga, jag brukar titta på kanal 9 hos mina föräldrar ibland. Tanterna är väl hyfsade men i samma klass som mina favoriter: Hairy bikers cookbook är de ju inte

haha nu kommer återigen hur olika vi tycker de får mig o må illa bara jag ser dom
Hälsningar
Louise