Knappt inloggad
Jag vet att jag har varit mer än tillåtet frånvarande ett tag men jag lovar att jag ska ta nya tag snart. 
För att vara riktigt ärlig så håller värmen på att knäcka mig fullständigt.. Eftersom jag är reumatiker tål jag inte hettan särskilt bra. I dag hade jag svällt upp så jag kunde inte ens komma i foppatofflorna! Så om ni har tålamod ett tag till (tills det blir svalare) så lovar jag att det kommer att bli bättre..

Ajdå låter inge vidare de där inte, hoppas det blir bättre för dig!
Jag tror alllmänt att aktiviteten är lite lägre sommartid och framförallt när det är jättevarmt. Och jag tror att det även för sajtvärdar är tillåtet att ta det lite lugnt då.

Jo det märks ju att folk inte är lika aktiva nu=)
Nä denna sommar knäcker oss 
Vi orkar inte skriva att dagens blev läsk och glass varje dag.
Hoppas du får gynsammara klimat för dina leder.
/Patrik
Själv ligger jag och sover hela dagarna. Först nu på kvällen jag orkar röra mig, och äta litet.
GE MIG VINTER! Och nej, jag är inte negativ, bara solallergiker och en som älskar snö :)

Ja, det är nästan lite för varmt mitt på dagen faktist, precis som #5 säger så är det inte förräns på kvällen man har ork att göra något=)
Nu är det lite bättre! Äntligen.. har haft 30 grader länge nu och det är inte kul. orkar absolut ingeting.. Sen kom åskan och slog ut internet för hela byn! Så från fredag tills i dag har jag inte kunnat surfa. Hur trist som helst.. :(
Jo, det är lugnare på sommaren och det är ju förståligt. :-)
I morgon, tisdag, så får jag besök från Sundsvall! Då kommer syrran.. :-) Så då kommer det att bli grillkvällar och nåt gott att dricka till. Det ska bli så kul!