Funderar på att sluta
Jag har funderat lite nu när jag har varit sjuk, och läst igenom väldigt många trådar os.v.
Då poppade det plötsligt upp att det finns ett par som.. tar en väldigt oseriöst och/eller skriver taskiga saker?
Självklart inte alla!
Nu är jag trött på detta och det gör att personer som vill engagera sig inte har en chans att föra sitt ord vidare seriöst.
Funderar därför för att antingen ta en paus eller sluta helt och hållet.
Sedan så kan det kännas för mig (eftersom jag är 13 år) så tar folk mig väldigt oseriöst.
Hur mitt val än blir så vill jag tacka alla här på MiF och även alla sajterna!
Tack för att jag fick ta del av denna underbara community.
/Eran Linda :)
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Klart du ska stanna! Det finns alltid folk som "förstör" för andra, knepet är att lära sig att ignorera dom. Låtsas inte om dom..

#1, Tack Skruttis - för att du tycker det! 
Visst ska man försöka ignorera dom..
Men somsagt - ibland känner jag även att jag inte blir tagen seriöst pg.a min ålder, och så vill inte jag känna, tyvärr..
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Jag tror att det är mest du själv som tänker på din ålder.. Personligen kunde jag inte bry mig mindre om medlemmarnas ålder. Skulle kanske vara annat om jag var värd för missbruk och det fanns unga ungdomar med..
Men dina åsikter och tankar är inte mindre värda för att du är ung. I så fall skulle mina åsikter betraktas som stenålderstänk! 
Gammal är inte alltid bäst.. 

#3, jag har börjat tänka mycket på min ålder nu när folk skriver "synd att inte vuxna kan diskutera med andra vuxna, synd att ungdomar ska lägga näsan i blöt" osv..
Jag kände mig oönskad och tänkte "hjälper jag ens någon här?"..
Det gjorde mig lite ledsen, men som du sa - jag måste lära mig att strunta i det..
Ska tala om för dig att jag är lastgammal (47) och jag lägger då min näsa i blöt jämt!
Kanske är det därför som jag får en massa gjort?
Så jag tycker du ska fortsätta att bry dig och engagera dig.. Vem vet? Du kanske kan bli advokat, journalist eller en som helt enkelt bryr dig om dina medmänniskor? 

Kisemisen säger precis som Åsa klart du ska vara kvar. Alla åldrar har sin charm och kunskap o man kan alltid lära av varandra.
Min största hobby släktforskning är ett utmärkt exempel på hur gammal o ung kan umgås utan o tänka på åldern även om det finns "besserwissers" där med de finns överallt o det är bara o ignorera.
Sen kanske många (även jag ibland) kan behöva tänka till innan man skriver för ibland kommer bara orden flygande o så skriver man ner nåt som inte alltid är genomtänkt. Jag har en dotter som har adhd/bipolärt syndrom o jag har fått lärt mig mkt genom henne om hur man ska uttrycka sig så hon förstår o det ska gudarna veta att det inte alltid är lätt.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

Loucar & Skruttis, tack för att ni vill att jag ska vara kvar, det värmer verkligen.
Jag tror jag stannar, får ge det en chans till när folk säger att de behöver mig.
blir såå glad!
& såklart vill jag vara snäll och inte svika alla.
Kram!
Vad bra, Linda!
Klart vi behöver dig.. Tro inget annat.

Tack Åsa! 
Jag är barnslig det kan du se i mina filmer. Men denna community handlar inte om ålder eller mognadsnivå, den handlar ju om matlust 
Så alla som gillar mat har kommit rätt.
Stanna kvar.
Patrik 43 år 
Jag är fortfarande så kallad ungdom, 20 bast och tycker du verkar mogen för din ålder så överbevisa dessa konservativa personer vad du kan, troligen är dom så osäkra i sig själva så de måste klaga på andra.