Matlust iFokus

Matlust

Etikettköksutrustning
Läst 4166 ggr
Staffan
0

Utmaning... :) Billiga drinkglas

Vi ska ha fest på fredag och letar med ljus och lykta efter snygga och billiga drinkglas. De ska helst vara raka, smala och höga.

2 biobiljetter utlovas till bästa tipset…!

Cool

// staffan

john-a74
0

Det bästa tipset just nu om du ska ha fest och ska ha de så billigt.

Har du frågat om det är nån kompis ellr familjemedlm som kan undvara sina ett tag :)

johan
0

Vi köpte rätt snygga plastglas billigt på ICA Maxi.

Mvh // Johan

Pia
0

Lagerhaus, IKEA?

Karmatarerskanise
0

ÖB

Anne
0

Hur raka kräver du? Helt raka? Lagerhaus har "nästan raka". Ikea har nog inget som passar just nu. Däremot skulle jag ta en sväng på Åhléns City, de har ganska bra med glasserier och deras egna är billiga. Duka kan också tänkas, de har haft mycket egna drinkglas tidigare.

Pheobe
0

clas ohlson har billiga och ganska snygga

Staffan
0

Många bra tips här som måste följas upp!

Tack för all hjälp så här långt!

// staffan

Pernilla
0

Granit brukar ju ha en del enkla grejer. Och Lagerhaus (om man letar förbi allt rysch och pysch).

Anne
0

Jag och Pia var på Stockhome idag (Kungsgatan) och såg snygga glas. Dels riktigt snygg highballglas för 25:- och så enkla, raka men lite mindre drinkglas för 16:- Helt klart värt ett besök.  :)

Pia
0

Haha, du hann före mig:)

Tänkte på Drömhuset och Indiska också.

Illan
0

GEkås i Ullared kanske? Jag ska dit nästa onsdag :)

Pheobe
0

#11 Mkt folk nu. var där i böajan på månaden. ush så mkt folk

Staffan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Underbart med alla bra tips!

Clas Ohlson visade sig vara det som passade oss bäst, med raka sköna drinkglas för 8 kronor styck (3-pack för 25 kronor). Jag bifogar en bild så att ni kan se vilka det blev.

Tack Phoebe för tipset, jag skickar dig ett privat meddelande så att vi kan bestämma hur jag ska skicka dig biobiljetterna… :)

// staffan

Pheobe
0

hi hi, kul =) jag såg inte detta förräns Staffan meddelat mej. Jätteskoj.

johan
0

#13: Är det inte en rätt dålig affär med 3-pack för 25 kr om de kostar 8 kr styck? :)

Mvh // Johan

Pernilla
0

#15 Hihihi… Staffan hur GÅR det med matten egentligen?

E_hjo
0

#16 Hahaha! :)

Ida
0

#15 Jag måste försvara Staffans mattekunskaper med att säga att de faktiskt endast går att köpa i 3-pack… :)