webkocken
Här lagar jag lite mat.
http://www.youtube.com/watch? v=riLfWreLjbU
http://www.youtube.com/watch? v=l-9-_ODLdUc
ÅH så kul att kolla på! Mer! Mer! 
Nice! Jättekul att titta på!

Käckt sätt att röka fisk!
Youtube vill sig inte riktigt för mig just nu (inget ljud, morr) men jag ska kolla från hemdatorn senare 
Kul!
#0: Kan man lika gärna röka kött på samma sätt?
Mvh // Johan
#7 Lövbiff går då bra för den är så tunn.

Det såg väldigt gott ut allt som du lagade, du funderar inte på att göra eget matprogram i tv? Tror att det skulle gå bra för dig 
#9 Tack för dina ord
TV har en ny regel att man får inte vara tjock och glad samtidigt. Det ger fel signaler till tittarna. Som att röka ungefär. Av denna anledning fick Peter Harrysson sluta i Så skall det låta.
Så antingen får jag käka atkins och bli smal,
eller så får jag vara webkocken
/Patrik
En liten grej jag tänkte på när jag började titta var att jag hade föredragit om det var mer undanplockat i köket. Det såg absolut inte snuskigt ut på något sätt, men av någon anledning ser det aptitligt ut om det är riktigt rent och så lite pryttlar framme.
Jag tror dessutom det gör att det rent visuellt blir lättare att sätta fokus på det som är viktigt, nämligen dig och matlagningen.
Bara en liten tanke.
Annars gillade jag inledningen när kameran stod på stativ och du böjde dig ned och sa hej. Det kändes som en utmärkt kombination av det lilla amatörmässiga och det varma familjära att få komma in i någons kök. Var är publiken? Tittut, liksom.
// Johan
Mvh // Johan

#10 Tycker att det är en dum regel. Man måste ju få vara som vill eller.
Men att vara webbkocken är ju nästan lika bra. 
#11 vad spelar det för roll hur det ser ut? Tror att det ser ut så i dem flesta kök runt om i sverige specielt om man använder sitt kök varje dag 

Det första wokreceptet ska jag aboslut testa,lät jättegott, även dem andra.
Nu har jag fyllt mitt fotoalbum med lite asiatiskinfluerade rätter.
Det har även lugnat ner sig här hemma. så att jag får gnistan för att filma igen. (vi fick ta bort flickvännens häst)
Sen har jag ju nya kniven att filma med.
Så det känns som att inspirationen är på gång.
Kanske bakar jag indiskt bröd i woken
/Patrik
Jag fick en lite släng av inspiration idag så här har ni Wok-6
Tack för titten Patrik!
Beklagar pållen! Varma kramar till din tjej från mig vet hur det är vet inte hur många katter o hundar som gått bort för mig genom åren. 
Chinerunner kan bara säga diggar dina wokprogram du knäcker näst intill Per Moberg
Super.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Såg mycket gott ut, skall testas!
mvh Martin
MATRUTAN <---- Jag går till Konsum för att köpa aluminiumfolie, men konsum var stängt, så det blev ICAfolie istället.
absolutly nothing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Wok-7 Gjutjärnswok på elplattan
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Renskav med mandelpotatis
Idag är jag på Aftonbladets framsida på webben.
Ungefär i mitten höjdleds och till höger sidleds.
Storpatrik lär dig woka.
Ah vad kul!