Matlust iFokus

Matlust

Etiketteromsajtenifokus
Läst 1030 ggr
[Norum]
0

Skrivregler

Detta är reglerna för hela iFokus.  Det är inte tillåtet att:

• Bryta mot svenska lagar och förordningar.

• Kopiera upphovsrättsskyddat material.

• Skriva inlägg i reklamsyfte eller marknadsföra produkter/tjänster utan sajtvärdens medgivande.

• Skriva inlägg som röjer eller antyder annan användares verkliga identitet.

• Ägna sig åt personangrepp.

• Använda svordomar eller annat ovårdat språk.

• Skriva inlägg med innehåll av diskriminerande karaktär.

Mina regler för sajten:

• Alltid läsa igenom dina inlägg en gång innan du trycker på "Publicera inlägg". Då upptäcker du antagligen om du har skrivit fel och kan korrigera det.

• Utgå ifrån att allt du läser har skrivits med gott uppsåt.

• Inte bemöta inlägg som bryter mot sajtens Skrivregler genom att själv bryta mot skrivreglerna.

• Respektera även uppfattningar som avviker från dina egna.

• Försök hålla dig till det ämne som rubriken anger. Vill du ta upp något annat, starta gärna en ny tråd.

• Det är inte ok att omtala andra ifokussajter i annat än positiva ordalag. Klagomål och negativa åsikter tas upp på berörd sajt.

• Inga förolämpningar eller personangrepp

• Annonsering och reklam på sajten är inte tillåten utan sajtvärdens medgivande. Skulle det ske ändå kommer det inlägget att tas bort.

Efter 2 varningar blir det skrivförbud för den medlem som bryter mot detta.

Kisemisen
0

Man får hålla sig i kragen Flört

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

[Norum]
0

Som på alla sajter.. Men det har väl inte du nåt problem med? Glad

Kisemisen
0

No problemas. Brukar faktiskt inte svära, varken på internet eller i riktiga världen (irl som det nu heter..)

Men mina vänner gör det, men jag, somsagt - håller mig i kragen! Flört.

De flesta på iFokus är trevliga så det blir ju extra enkelt och vara snäll tillbaka!

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Inlägget är låst för nya kommentarer