Paladar de Cuba Sthlm
På Tegnérgatan i Stockholm ligger en kubansk restaurang som heter Paladar. Jag har fått chans att äta där två gånger på ganska kort tid och jag måste bara säga att det är sååå bra!
För det första är maten helt underbar. Ganska dyr, men riktigt bra. Men det som gör att det också blir så prisvärt är att personalen är så himla trevlig. Man känner sig så välkommen och uppassad.
Spana in deras sajt! Glöm inte att kolla den fantastiska navigationen på sajten. :)
Mvh // Johan

WHAO! Mycket trevlig, inspirerande och cool sida. Synd att man sitter för långt ifrån för att trilla in där på riktigt och sippa på en drink och en cigarr 
Mmm vad god maten verkar :) Men dit kan man bara gå vid speciella tillfällen med tanke på priset ;)
Då vill jag tipsa om La Habana, också riktigt god kubansk mat, på sveavägen, (boka bord en vecka i förväg).
den kubanska vid kungsholmstorg är okej också, minns inte om den heter Cubanitos eller inte (för många mojitos kanske)

Oh så fint, låter gott också (även om det skulle vara trevligt med något mindre luddigt beskrivet än en "vegetarisk varmrätt"…)! Sidan påminner en hel del om Chaikhana teahouse.
La Habana är en sån där restaurang som jag alltid tänker att jag vill prova, när jag åker/går förbi, vet precis vilket bord jag vill ha också:) Men än har det inte blivit av…