Snyggaste tesilen...
Snyggaste tesilen verkar komma från Koziol. Dessutom löser den problemet vad man ska göra med tesumpen. Riktigt smart och snyggt!

…det är förstås den blomformade tesilen jag syftar på…
Å vad snygg! *önskar*
Det är ju redan min födelsedag idag och jag har blivit så bortskämd så jag nästan skäms :)
Grattis Illan!! =)
/Elin
Tack! Jag menar, jag kan inte önska mer än vad jag redan fått. Verkar nästan förmätet. Men det var verkligen den snyggaste tesil jag sett. Hm, har en tetokig väninna ju… när var det hon fyller år nu igen *funderar*
Den tesilen har jag sett förut på nätet och tycker också om den men när jag såg den kom jag att tänka på något helt annat som jag har tänkt att köpa själv nämligen knivar i ett ställ. Wodo. Gå till kök och rulla ner till wodo. Ett häftigt och annorlunda knivställ enligt min mening. Vad tycker ni?

haha! Ja, det var häftigt får jag säga!

Tesilen gillade jag och vad mycket fint det fanns på båda sidorna…. men knivstället… hmnmm *ler* häftigt men inte så jag skulle vilja ha det i mitt kök 

Så söt är den ja!
Koziol gör många fina, kul, färgglada produkter, som min kitschigt tjusiga vårkruka…:) Ser nu att den finns att få som rosa kakfat, så sött!
Den är så väldigt söt, tesilen! Det enda som hindrat mig från att ta hem den är möjligen problemet med var man har den. Framme? Den är ju ganska stor.

Ja den är ju mest som en liten blomkruka:)
Nu har jag gjort slag i saken och beställt tesilen. Det var den dyraste sil jag köpt nån gång *ler* men den är verkligen helt perfekt till väninnan som är tetokig blomstergalning! Nu har de fått in söta äggkoppar också i samma stil. Frågan är hur man får plats med en sex åtta sådana i skåpet när man inte äter ägg liksom… 
Min mamma fick en sån av min syster (men man måste påminna henne för att hon ska komma ihåg att använda den
) Den är väldigt fin =)
Åh va praktisk den verkar vara!
Bra att ha inför höstens mörker, mys och tédrickande! :)
Hur praktisk den är vet jag inte, men nu har jag hållt i den. Jättefin! Gedigen! Vacker! Ska bli kul att ge bort :)