Nyårsafton
Har ni börjat planera nyårsafton?
Ska ni vara hemma?
Jag har kommit fram till att vi för första gången i våra liv ska testa göra sushi
Sen ska vi ha lite räkor och kräftor brevid. Tror det kan bli mysigt att göra tillsammans!
Lite udda nyårsmat men kul idé!
Själv lutar det åt att jag skall jobba, så får se hur det blir. Troligen blir vi ett gäng som kör middag tidigit på dagen, innan jobb. Eller så träffas vi nån timme innan på jobb och kör middag där. Vi får se helt enkelt, men det blir nog inget speciellt.
mvh Martin
#1 Hur käns det då? Eller du vill kanske jobba då?

Jag ska fira nyår i Thailand, så det blir väl någon Thailändsk nyårssupé.

Jag ska fira nyår på jobbet! Jobbar med utvecklingsstörda barn, vi lär väl käka något gott men jag tippar på att fokus ligger på desserten 
*** Kärleken övervinner allt ***
Det känns helt okej. Brukar vara mycket att göra så kul att jobba. Ännu är det heller ingen större fest planerad bland kompisarna två olika fester (båda är parfester) som jag vet men där blir jag 5:e hjulet som singel.
Bättre att träffa lite folk från jobbet på käk innan jobb och sedan låta pengarna klirra in 
mvh Martin
Vi ska ha Nyårsafton a´la Italien i år. Vi brukar planera länge i förväg och lägger ner hela dagen på maten. Jätte kul.
/Maria
#6 Låter trevligt
Vi lär nog hålla på i alla fall halva dagen, eftersom det är första gången vi ska göra sushi 
#7 Jag älskar Sushi men har aldrig gjort det själv. Du får återkomma om resultatet.
/Maria

Jag har inte planerat än, ska upp tidigt och jobba dagen efter, men inhämtar inspiration här för nåt smaskigt ska det bli.
Vi är bjudna på nyårsfest så jag vet faktiskt inte vad det serveras. Just nu ligger mina funderingar snarare på klädbiten. Men jag hoppas det blir något riktigt gott!