La Camera Sthlm
Hej
Alla tycker att de har så god mat tänkte vara lite turistig och knalla över till norrmalms torg och äta när jag ändå ska träffa en kompis senare.
Är det verkligen den bästa Italienaren i stan?
Inte för att det måste vara det men efterom Charlie passar barnen i kväll vill jag gå ut och käka i min ensamhet och bara njuta utan att höra barnskrik och bara vara lite ensam.
Ha det gott; ) Linda

Gick ni dit? Jag har ingen aning om det är ett bra ställe eller ej så berätta gärna vad ni tyckte! Var det så bra som alla säger?
Mvh // Staffan
"Den gamle och havet" på Östermalm gillade jag…. Systerkrogen i Vasastan (fast med kött) "Döden i grytan" skall vara bra men hypen sedan den var med i DN:s lista har jag hört gört det svårt att få bord + att den kanske gått ned sig något? Risk för besvikelse mao.
Italienska är båda dessa alltså.

Hej
Eftersom målningen i stallet tog så lång tid fick som vanligt min arbetskompis vänta på mig så det vart tyvärr bara lite för många drinkar ist.
trött/Linda
Både "Döden" och "havet" är still going strong, har varit på båda flertalet gånger och aldrig blivit mindre än jättenöjd. Ang bästa italienaren i stan så vill jag slå ett slag för Per Lei. Något helt annat än det annars så rustika italienska köket vi brukar få här i Stockholm och ohhhh så gott. Lite dyrare givetvis, men väl värt det…