Prinsesstårta
Gjorde denna i morse till mina födelsedagsgäster. Idag är det den stora dagen med stort D, min födelsedag. Ganska nöjd trots sprickorna i den gröna marsipanen.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
man får gratulera både till födelsedag och en väldigt fin tårta! :)
Jättefin, bra jobbat! :)
#1 & 2 Tackar allra ödmjukast.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Grattis på födelsedagen =)
*** Kärleken övervinner allt ***
#4 Bugar och bockar
Grattis :) Den var ju 10000 gånger bättre än vad min hade blivit ;)
#6 Tackar 
Grattis i efterskott! :)
Helena

Vilken fin tårta. Det skulle jag aldrig lyckats med. Grattis. Den ser ut som den kom direkt från konditorn.

Grattis i efterskott!! Både till födelsedagen och den snygga tårtan!! :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag bugar och bockar.