Matlust iFokus

Matlust

Etikettmatprat
Läst 1244 ggr
Karmatarerskanise
0

Gordon Ramsey

Nu går det ett program på Kanal 5 med Gordon Ramsey, tror det heter kitchen nightmares.

Har inte gillar honom innan, men nu tycker jag han är riktigt underhålande :) Köket idag var riktigt skabbigt.

Någon mer som ser det?

Susanne
0

Jupp!
Jag blir lika lycklig varje gång GR blir förbannad Skrattande

Susanne Glad

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

CBA
0

Jag gillar honom, han är så brutalt ärlig och rak :oD

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

[Asta]
0

fast den har ju gått i ett par omgångar innan. Om  jag förstod det hela rätt har han nu flyttat programmet till USA?

Men jag håller med att han är kul, eftersom jag sett de tidigare omgångarna så har jag dock tröttnat lite. Det är ju lite samma sak varje gång. Är det första gången man ser det så förstår jag definitivt att man gillar detGlad

Stormhatt
0

Det är ett fantastiskt program, han jobbar med de mest tjockskalliga människor och lyckas faktiskt banka lite vett och sans i dem. Ibland iallafall. Måste vara jobbigt att vara så arg hela tiden dock.

Karmatarerskanise
0

#3 Ja, det är i USA nu.

april4
0

Jag gillar inte honom alls. En sån arrogant människa. Undrar om han är sån i verkligheten eller är det bara spel för galleriorna och ett försök att göra bra TV.

Feliciaa
0

Åh det är jättespännande att  kolla på det :)
Tycker han är lite väl hård ibland, men roligt att titta på det ! :)

Karmatarerskanise
0

Javisst är han överdriven. Men igår var det verkligen berättigat.

Martin
0

Jag tror det är en blandning av att han driver sin personal hårt, och stor portion spel för gallerierna.

Tror ju t.ex. inte (vill inte tro) att han serverades möglig pesto utan att kocken märkte det, eller att han märkte det på smaken heller.

Skulle gärna se något mer tradtionellt matprogram, där man ser lite om hur han lagar och tips osv, och inte bara där han står och bossasr.

mvh Martin

AndreasS
0

Jag diggar hans program både kitchen nightmares och hells kitchen.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

eventkocken
0

Uppfostrad av Marco Pierre White kan det inte bli annat =) Gordon rockar. Såg ett av avsnitten häromdagen när den sk köksmästaren inte ens kunde laga en omelett…köket var ett av de skabbigaste hittills och vid det vanliga "återbesöket" hade köket förvandlats till en ÄNNU värre bakteriehärd! Somliga borde aldrig sätta sin fot i restaurangbranschen…