Testa nya recept
Brukar ni testa nya recept?
Jag/vi testar nytt väldigt ofta.
Just nu har jag hittat ett recept på karamelliserad lökpasta🙂
/Maria
Jag testar gärna nya recept 😊 Såg också det receptet med karamelliserad lökpasta och tänkte att det måste jag testa snart 😊
Det är också roligt att testa nya produkter, igår hittade jag torskburgare med alger i butiken, så det fick följa med hem. Den var riktigt god, tycker jag. Medan jag åt började jag fundera över att det måste vara lätt att göra sådana burgare själv 😊
/Désirée
#1 Ja dina torskburgare med alger låter hur gott som helst.
/Maria
Jag åt stuvad blåstång i gymnasiet. Det var en lärare som tillredde under en lektion.
Minns att jag tyckte det var så gott.
/Maria
Bara bakrecept. Är inte så intresserad av att laga mat, så när jag väl gör det blir det oftast de "gamla beprövade". Fast det händer att jag testar nytt om jag hittar något som låter gott.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Ja! Det är roligt med nya recept!
Idag var det en spännande gratäng med kyckling, jotdnötter och sweet chilli bl.a Jennie Wallden.
Jag gillar ju gratänger och grytor så det ska jag testa
/Maria
Ja det gör jag, nu mest inom bakning då jag kommit in i bakperiod.
Maten är svårare eftersom jag är selektiv i kosten
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag kollar ofta på recept på bl.a. Youtube. Senast Tonfiskburgare som blev riktigt goda.