Matlust iFokus

Matlust

Etikettrestauranger-kaf-er
Läst 1229 ggr
Pernilla
0

Helgönskan

Vill passa på att önska alla er trevliga Matlustmedlemmar trevlig helg! Hur ska ni fira fredag? Middag ute? Laga själva? Biff eller bouillabaisse, pizza eller pannkaka?

//Pernilla

Anne
0

Ikväll ska vi gå ut med goda vänner på Mississippi Inn vid Nytorget. Himla trevlig liten restaurang med schysst mat - passar bra nu när New Orleans är lite extra i tankarna. :(

Trevlig helg!

Staffan
0

Tack detsamma Pernilla, hoppas att du också får en trevlig helg. För min del lär det bli något lättlagat ikväll, och imorgon till lunch. Och imorgon till middag… och… ;)

>Anne

Mississippi Inn har jag aldrig hört talats om, har det stället funnits länge? Visserligen är jag inte så ofta runt Nytorget men ändå…

// staffan

Anne
0

Mississippi Inn öppnade.. eh.. nån gång före sommaren. Jag har bara varit där en gång än så länge, men det var helt klart en positiv upplevelse. :)

Staffan
0

Det låter som ett bra tips. Och att det ligger vid Nytorget gör ju det hela ännu bättre - där är verkligen ett av Stockholms vattenhål… :)

johan
0

Jag har precis bokat bord på Café Tabac i Gamla Stan. Dom har god pasta, gud hemgjord burgare och väldigt goda tapas. Servicen kan vara lite långsam, men alltid trevlig. Priserna är också helt ok. Minus för att det kan vara rätt hög ljudnivå.

Mvh // Johan

Niklas
0

Jag har halvt om halvt lovat barnen hamburgare på Max eller McDonalds …

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning